Francuska modna kuća Balenciaga u prodaju je lansirala skupocjenu torbu koja je nedugo zatim postala glavni predmet sprdnje na društvenim mrežama
Zahvaljujući izgledu Balenciagine torbe Tote, koja se nalazi u prodaji za 15 tisuća kuna, mnogi su ju usporedili s Ikeinom torbom Frakta čija cijena iznosi neusporedivih 3,90 kuna.
Kako ističu na službenoj stranici Balenciage, torba Tote stvorena je od 'naborane glazirane kože u plavoj boji'. Ova torba izrađena u Italiji sadrži zlatni logotip, džep s patentnim zatvaračem i porubljena je crnom tkaninom.
Javnosti na društvenoj mreži Twitter nije dugo trebalo da istakne nevjerojatnu sličnost Balenciagine torbe s jeftinom i prepoznatljivom inačicom jednog od najvećih svjetskih koncerna za proizvodnju i prodaju namještaja.
Glasnogovornik švedske Ikee i sam je primijetio nevjerojatnu sličnost komentirajući da su duboko polaskani činjenicom da je modna kuća Balenciaga pronašla inspiraciju u Ikeinoj održivoj plavoj torbi.
Ovakav slučaj međutim nije nikakva novost na modnoj sceni. Brendovi visoke mode posljednjih sezona sve češće modnu inspiraciju pronalaze u svakodnevnom životu.
Prošle godine francuski brend Vetements, iza čijeg rada stoji Balenciagin dizajner Demna Gvasalia, na tržište je tako lansirao majicu s logotipom njemačke dostavne kompanije DHL Express po cijeni nešto višoj od 1600 kuna.
Prema mišljenju Lucy Willis, menadžerice za odnose s javnošću britanske robne kuće Selfridges, 'subverzija prepoznatljivih motiva' stiže kao 'insajderska šala' modne elite.