MAKE UP BREND STIGAO I U RIJEKU

Djevojke uživale u Illamasqua beauty proizvodima

12.12.2012 u 20:55

Bionic
Reading

Illamasqua, najznačajniji make up brand u posljednjih 20 godina, stigla je u ambijent prodavaonica Müller te se nakon Zagreba predstavila i Rijeci

Nakon otvorenja ekskluzivnog mono brand storea u središtu Zagreba, brend koji slavi izražavanje vlastite osobnosti potičući sve da budu ono što zaista jesu stigao je i u ambijent Müllerovih poslovnica unutar trgovačkih centara City Centar One, City Centar East i ZTC Rijeka

Jedinstvena Illamasqua predstavlja spoj naslijeđa stogodišnje tradicije s vodećim svjetskim kreativnim umovima koji je doveo do stvaranja ultimativne izvrsnosti kozmetičkog brenda. Ne praveći razliku između kozmetike za profesionalce i one koji to nisu, Illamasqua pruža svim potrošačima jedinstvenu vrhunsku i profesionalnu kvalitetu proizvoda jer ju oni svi i zaslužuju.

Da je Illamasqua šminka visoke kvalitete koja svoje klijente pompozno uvodi u visoko društvo, prepoznale su i riječke beauty blogerice koje je ovaj britanski brend prvi put okupio na jednom offline mjestu. Blogerice su tako imale priliku doznati više o najnovijim svjetskim make up trendovima od Ivane Bilandžije Billy, jedne od najutjecajnijih vizažistica u Hrvatskoj, ali i šire.

Billy je make up artistica brenda Illamasqua koja je prilikom edukativnog druženja s nezavisnim blogericama izjavila:
'Više sam nego sretna i zadovoljna što je Illamasqua od danas prisutna i u Rijeci. Illamasqua je profesionalni make up brend koji ne radi razliku između profesionalne i komercijalne uporabe, dapače želimo djevojke i žene upoznati s jakim pigmentima i koncentracijom proizvoda bilo da se radi o tekućim podlogama ili rumenilima, te ih educirati kako ih koristiti. Volimo raznolikost pa pozdravljamo svaki eksperiment bojama i teksturama. Sretni smo da imamo brend koji nam omogućava da se izražavamo bojama. Smatram da je Rijeka, kao i Zagreb, spremna za brend koji svakom od nas dopušta biti originalnim i drugačijim, te nas potiče da na taj način iskazujemo svu svoju osobnost.'

Svoje zadovoljstvo susretom s brendom Illamasqua, ali i offline beauty druženjem nisu krile ni riječke beauty blogerice.

Stilueta: 'Edukativno, zanimljivo, zabavno i jako simpatično. Illamasqua je Rijeci baš trebala!'

Little Happy Heaven: 'Zahvaljujući ovom događaju, mi riječke beauty blogerice smo zaista bile u prilici upoznati se. Vizažistice Billy i Mihaela su napravile odličan posao i podijelile s nama mnoštvo korisnih savjeta o nanošenju make upa.'

Dolazak brenda Illamasqua u Müller je zainteresirao i poznate osobe poput članica grupe ENI i manekenke Jelene Urukalo

'Preferiram make up koji sadrži puno pigmenata i boja poput intenzivnih crvenih i ružičastih nijansi, neovisno o trendovima. Illamasqua zaista pruža mogućnost da svakoga dana živimo u bojama. Također, pozdravljam sve beauty blogerice koje nam nesebično otkrivaju novosti iz svijeta make upa. Drago mi je da su aktivne', izjavila je Ivona Maričić, članica grupe ENI.

'Iako sam vizažistica, što malo ljudi zapravo zna, u dnevnim varijantama ne nanosim puno make upa na lice. Doduše, ne mogu zamisliti život bez korektora. Od sada je u mojoj torbici onaj s potpisom Illamasqua. Također, jako sam sretna da sam u prilici vidjeti mlade riječke beauty blogerice s kakvom strasti pristupaju izražavanju sebe i svojih make up preferencija', otkrila je manekenka Jelena Urukalo