EKOLOŠKI PROIZVOD

dm-ova marka alverde odlikovana nagradom Green Brand

01.08.2012 u 09:00

Bionic
Reading

dm-ova marka alverde, prva robna marka prirodne kozmetike u Njemačkoj, osvojila je nagradu 'Green Brand Germany 2012/2013'. Međunarodna organizacija Green Brands, u suradnji s nezavisnim institucijama (SERI i Ipsos), ekološkim proizvodima dodjeljuje oznaku GREEN BRANDS, a u tu svrhu prvi put je korišten jedinstven sustav ispitivanja na tri razine koji se sastoji od nominiranja, validacije i odluke od strane visokorangiranog, nezavisnog žirija

U prvom koraku ispitanici su, u reprezentativnoj studiji ispitivanja tržišta agencije Ipsos, nominirali marku alverde. Potom su prema specijalnom katalogu koji je sastavio Europski institut za znanstveno istraživanje održivog razvoja (Sustainable Europe Research Institute - SERI) preispitani pojedinačni kriteriji kao što su ekološki dizajn, dobivanje i transport sirovina, proizvodnja, ambalaža, distribucija, iskorištenje i odlaganje otpada. U posljednjem koraku žiri ima pravo veta i može, nakon preispitivanja rezultata validacije, pristati ili odbiti određenoj marki dodijeliti oznaku GREEN BRANDS. alverde je po svim ovim kriterijima osvojio žiri.

Norbert Lux, operativni direktor organizacije Green Brand Organisation Limited Ireland, uručio je nagradu uz riječi: 'Tvrtka dm-drogerie markt svojom ekološkom politikom koja se ravna prema načelima održivog razvoja utire smjernice za budućnost. Marka alverde prošla je sve tri faze našeg postupka ispitivanja i s najvišim ocjenama položila test.'

Proizvodi marke alverde ne sadrže sastojke na bazi mineralnih ulja, kao ni sintetičke mirise, bojila i konzervanse. Velik dio alverde proizvoda nosi oznaku Vegan, koja jamči da u njihovoj proizvodnji nisu korišteni sastojci životinjskog podrijetla te da nisu testirani na životinjama. Također, ambalaža za proizvode pažljivo se bira u smislu štednje resursa i njihove ponovne iskoristivosti, na što ukazuje i dm-ova oznaka održivog razvoja, odnosno znak zelene djeteline na pakiranju.

'Kod alverde proizvoda, baš kao i kod proizvoda svih naših marki, dm preuzima odgovornost za cjelokupni proizvodni lanac. Zato nas posebno raduje da naš angažman nailazi na tako pozitivan odjek kako kod struke, tako i kod naših kupaca', rekla je gospođa Gordana Picek, Voditeljica nabave i marketinga zadužena za vlastitu marku u dm-u.

Utemeljena 1989. kao prva njemačka trgovačka marka u segmentu prirodne kozmetike, marka alverde višestruko je nagrađivana. U studenome 2010. dm-ova marka alverde po drugi put proglašena je jednom od tri ekološki najodrživije marke u Njemačkoj, a u proljeće 2012. ovjenčana je i nagradom NAWI za ekološki održivo gospodarenje.