Luksuzni talijanski modni brend Dolce&Gabbana lansirao je svoju prvu kolekciju hidžaba koje krase prepoznatljiv print limuna, ruža, tratinčica i točkica, ali i ukrasa od delikatne čipke
Dolce&Gabbana prvi je zapadnjački luksuzni modni brend koji je izbacio kolekciju hidžaba i abaja (haljina dužine do gležnja koja pokriva cijelo tijelo) za svoje bogate klijente na Bliskom istoku.
Poznati je brend, znan po svojim izuzetno ženstvenim čipkastim kreacijama, kao i onima zanimljivog printa, svoje pripijene haljine koje slave žensko tijelo zamijenio crnim i bež abajama od luksuznih tkanina koje krase printovi tratinčica, limuna, točkica i ruža, a oni se također nalaze u njihovoj kolekciji za proljeće i ljeto predstavljenoj prije nekoliko mjeseci na tjednu mode u Milanu. Krajevi luksuznih hidžaba također su ukrašeni čipkom, zaštitnim znakom kreacija slavnog talijanskog modnog dvojca, Domenica Dolcea i Stefana Gabbane.
Kolekcija je prije nekoliko dana krenula u prodaju, a bit će dostupna u njihovim buticima na Bliskom istoku, ali i u odabranim trgovinama u Parizu, Londonu, Milanu i Münchenu. Popularni talijanski modni brend nije prvi koji je odlučio uzeti svoj dio kolača na unosnom muslimanskom modnom tržištu. Prema podacima Thomson Reutersa, u muslimanskim zemljama na odjeću i obuću u 2013. potrošilo se 266 milijardi dolara, što je više nego u Italiji i Japanu zajedno, a ta bi brojka do 2019. prema nekim predviđanjima mogla doseći i 488 milijardi dolara.
Nedavno su brendovi Tommy Hilfiger, DKNY i Mango izbacili capsule kolekcije povodom Bajrama, a luksuzne online trgovine Net-a-Porter i Mode Operandi također su počele u svojoj ponudi isticati kolekcije povodom najvećeg islamskog blagdana. Prošle jeseni i švedski lanac ulične mode H&M u videu koji je poticao klijente da recikliraju odjeću uključio je i model u hidžabu.
Dolce&Gabbana nisu prvi put izbacili na tržište kolekciju koja cilja na određenu regiju. U listopadu prošle godine predstavili su kolekciju inspiriranu Moskvom povodom otvorenja butika u ruskoj metropoli, a početkom 2015. imali su i kolekciju za japanske i kineske klijente.