Otkako je 2020. godine lansirana kao dio ready-to-wear kolekcije za sezonu proljeće/ljeto, Pradinoj torbi od rafije nisu uspjele odoljeti brojne ljubiteljice mode čime je uspjela zaraditi titulu ‘it’ modela sezone
Potaknuta velikim uspjehom ove torbe od njezina lansiranja prije dvije godine, Prada ju danas nudi u brojnim verzijama bojama, a njezin klasični pravokutni oblik s istaknutim logotipom ove sezone ponovno se viđa posvuda.
Možda je opuštena lakoća njegovog dizajna otvorenog tkanja ono što privlači modne ovisnice - otkrivajući djelić onoga što se nalazi unutra - ili je to možda prirodni, održiviji materijal od kojeg je napravljena.
U svakom slučaju, ovom dizajnerskom dodatku po cijeni od 11 tisuća kuna samo raste popularnost, a njihova dostupnost u širokom rasponu boja potvrđuje navedeno, baš kao i rasprodane zalihe pojedinih verzija.
Negdje između mrežastih vrećica za kupnju namirnica kojima su svi bili opsjednuti kratko vrijeme i torbe za plažu spremne za odmor, Pradina hit torba od rafije jednako se dobro prilagođava stajlinzima za plažu ili šetnju gradskim ulicama, o čemu dovoljno svjedoče stajlinzi modnih ovisnica s Instagrama.