Dramatična ljepota u novoj kampanji Ivice Skoke
Izvor: Promo fotografije / Autor: Franjo Matković
Dramatična ljepota u novoj kampanji Ivice Skoke
Izvor: Promo fotografije / Autor: Franjo Matković
Dizajner Ivica Skoko, poznat po haljinama koje vladaju crvenim tepihom, predstavio je kampanju za svoju novu kolekciju
Novom kolekcijom dominira omiljena boja dizajnera, crna, a haljine krasi bezbroj ručno rađenih detalja kao što su ukrasi od perja, svilene trakice te neizbježne šljokice i perle. Skoko je i ovom kolekcijom pokazao da je čarobnjak kad su u pitanju veličanstvene večernje kreacije.
Hvaljeni dizajner oduševio je publiku kolekcijom koju je predstavio naBipa fashion.hr-u, a nova kampanja u cijelosti prati njegov izričaj.Ljepota žene, senzualnost pokreta i gracioznost te pomalo mistična idramatična ljepota naglašeni su Skokinim kreacijama koje prizivajuglamur davnih modnih era 40-ih i 50-ih godina prošlog stoljeća.
'Idejanam je bila pokazati bezvremensku ljepotu žene koja se u ovim haljinamaosjeća nesputano, ženstveno, senzualno i pomalo drsko. Ovo su kreacijeza posebne trenutke u kojima se žene koje ih nose tako trebaju iosjećati', kazao je Ivica Skoko povodom lansiranja nove kampanje.
Izrazito dramatične, raskošne i glamurozne haljine oživjele su pred objektivom poznatog modnog fotografa Franje Matkovića s Lucijom Beden kao zaštitnim licem kampanje. Prelijepa Lucija u Skokinim kreacijama očarava kao balerina iz najljepšeg baletnog spektakla.
'Inspiraciju za ovu kampanju pronašao sam u Degasovim slikama balerina. Želja mi je bila prikazati kreacije u pokretu, jer tada do izražaja dolazi sva njihova raskoš, te ih vizualno pomaknuti prema slikarstvu i tako postići pomalo nadrealnu i bajkovitu atmosferu', objašnjava kreativni koncept kampanje Franjo Matković.