Tatin Nano, globalno poznat kao najjeftiniji automobil na svijetu, bio je toliko popularan da je na početku prodaje indijski proizvođač koristio sustav lota da bi odredio prvih 100.000 kupaca
Kompanija Tata dosad je prodala 70.000 primjeraka kompaktnog automobila, no minuli mjesec zasad je najmanje doprinio ukupnom zbroju, piše Bloomberg. Kompanija je u studenom uspjela prodati svega 589 primjeraka, što je za tržište koje broji više od milijardu potrošača poprilično loš rezultat.
Tatin izvršni direktor, Carl-Peter Forster, prst krivnje usmjerio je prema nedostatku kreditnih opcija. Navodno banke strahuju od posuđivanja novca potrošačima niske platežne moći jer ne vjeruju da će ga moći vratiti.
Popularnosti Nana svakako nisu doprinijeli ni izvještaji o vatrenoj naravi mališana koji se često znao spontano zapaliti, a da proizvođač, zasad, nije objavio namjeru povlačenja automobila zbog servisne akcije i uklanjanja problema.
Kao točka na 'i', kompanija je u posljednjih godinu dana dvaput povisila cijenu automobila koji sada košta 300 američkih dolara više nego na početku.