Da bi kupce namamili da kupuju kod njih, dućani posežu za raznim trikovima. Jedan od njih su i 'prilagođene' veličine odjeće
Dućani svojim kupcima serviraju odjeću koja je zapravo veća od broja koji je na njoj deklariran, pa je tako primjerice broj 36 zapravo broj 38 ili čak 40. Kupcima laska da stanu u tako mali broj iako možda podsvjesno znaju da je riječ o 'prilagođenom' modelu.
Istraživanje provedeno u nekoliko lanaca dućana odjeće u Velikoj Britaniji pokazalo je da to nije nimalo rijedak slučaj, piše magazin Marie Claire. Čak i Marks&Spencer i Gap nude modele koji su zapravo veći od broja koji je na njima naveden. Studija je pokazala i da veličina brojeva znatno varira od dućana do dućana. Primjerice, britanski broj 10 (naš 38), toliko popularan među tinejdžericama i djevojkama u dvadesetim godinama, u Topshopu je manji nego u Zari, koja je više usmjerena na malo starije kupce, ili pak u dućanima Marks&Spencer koji ciljaju na žene srednjih godina. Ipak, iz M&S-a poručuju da oni svoje brojeve ne prilagođavaju te da ih nisu mijenjali već godinama.
'Prema službenoj britanskoj tablici veličina, ja sam broj 14, no u većini dućana kupujem 12, a u M&S-u stanem u broj 10', rekla je Gemma Seager, urednica jednog od poznatijih britanskih modnih blogova.
'Mi ne 'ublažavamo' veličine niti varamo kupce, jedino smo na svojoj web stranici svoje veličine prilagodili prosječnom tijelu', objasnio je glasnogovornik M&S-a.