Karlie Kloss, svjetski poznati model, bit će zaštitno lice Lindexa za Matthew Williamson kampanju ove jeseni. Lice Matthewa Williamsona također je na slikama kampanje, čime i on osobno pridonosi izgledu i dizajnu kolekcije
Fotografije za kampanju urađene su u studiju u Londonu, a Matthewov privlačan karakter manifestira se u njegovu dizajnu, kao i u kampanji. Fotografije pokazuju kričavu mješavinu otisaka, uzoraka i dekorativnih detalja, zajedno s dodacima i luksuznim donjim rubljem.
'Oduvijek me privlačio veoma prizemljen i neobavezan glamur; moje kolekcije sadrže boje, printove i detalje koji komadima daju posebnu notu vedrine i optimizma', kaže Matthew Williamson o svom SOS-u - Sense of Styleu.
U posljednje dvije godine Lindex je usko surađivao s britanskom marketinškom agencijom Saturday, koja se također zalaže za ideju i misiju kampanje. Kreativni je direktor nove kampanje Mooks Hanifiah, model dugonoga ljepotica Karlie Kloss, modni stilist Veronique Didry, a za fotografije je zaslužan Giampalo Sgura.
'Više sam nego zadovoljan kampanjom Matthew Williamson. Pojavit će se u većini medija, na internetu. Na mjestima gdje provodimo kampanju imamo interesantan i iscrpan materijal o dizajneru i kolekciji. Započeli smo kampanju prije nekoliko tjedana tako što smo našim kupcima dali detaljne informacije na Facebooku, Instagramu, kao i u našem e-magazinu', kaže Johan Hallin, direktor marketinga i koncepta u Lindexu.
U sklopu kolekcije Matthewa Williamsona bit će i specijalno dizajnirana majica s karakterističnim printom 'Pokaži malo ljubavi', koja će potpisati dizajner i bit će u prodaji. Majica uokviruje suštinu kampanje, a posebno zato što će čitav profit biti doniran borbi protiv karcinoma dojke. Majica će biti dostupna u prodaji u svim dućanima Lindex od 18. listopada.
'To je tako značajna stvar i jako sam ponosan što ću sudjelovati u Lindexovoj sjajnoj kampanji i time dati svoj mali doprinos u ovom dobrom djelu', kazao je Matthew Williamson.
Kolekcija će biti u prodaji od 18. listopada u odabranim Lindexovim dućanima od kojih su dva u Zagrebu u šoping-centru Avenue Mall, kao i novootvorenom centru Point Shopping Center na Vrbanima, i na lindex.com, a 10 posto od ukupnih prihoda bit će donirano borbi protiv karcinoma dojke.