Velikim godišnjim izvještajem modna tražilica Lyst pružila je uvid u brojne trendove koji su ove godine uzeli zamah na modnoj sceni, pa tako i otkrila koje su cipele i modni dodatak najviše obilježili godinu na zalasku
Ove godine više od 200 milijuna ljudi pretraživalo je, otkrivalo nove stvari I kupovalo na modnoj tražilici Lyst, a njihove navike uz brojne druge parametre uzeli su u obzir i objedinili u veliki godišnji izvještaj.
Titulu brenda godine prema Lystu ponio je talijanski Miu Miu. Od viralne minijaturne suknje do slavnim damama omiljene torbice Wander, godina na zalasku protekla je u znaku talijanskog brenda. Balerinke s potpisom Miu Miu također su obilježile godinu na zalasku zahvaljujući damama poput američke it djevojke Belle Hadid, ali i popularnosti trenda ‘balletcore’ koji je posebno zaživio među pripadnicima generacije Z okupljene na TikToku.
NIJE ZA SVAKOGA
Ova je minica očarala zaljubljenice u modu i zavladala stajlinzima s gradskih ulica
Ogroman uspjeh na modnoj sceni ove godine imao je i brend Diesel na čelu s Glennom Martensom kao novim kreativnim direktorom. U Lystovom godišnjem izvještaju ponio je titulu ‘logotipa godine’, između ostalog, zahvaljujući svojoj hit torbi 1DR i vojsci slavnih obožavateljica.
Titulu cipela godine, ni manje ni više, osigurale su kultne klompe Boston brenda Birkenstock čime su nadmašile anatomske sandale Arizona kao najpopularniji model s potpisom njemačkog brenda.
U prvim mjesecima aktualne godine potražnja za Boston klompama na Lystu je porasla za nevjerojatnih 593 posto, a svakom obnovom zaliha uspijevaju se nanovo prodati brzinom svjetlosti.
I dok su klompe Boston proglašene cipelama godine, Pradina Re-Nylon Re-edition 2000 torba presvučena svjetlucavim cirkonima proglašena je modnim dodatkom godine. U ljetnim mjesecima pretrage za ovom torbicom porasle su za 131 posto ponajviše zahvaljujući generaciji Z kao velikim ljubiteljima Y2K i estetike 90-ih.
Hashtag #pradanylonbag ove je godine na TikToku generirao preko 4,2 milijuna pregleda.
Tjedan mode u Milanu