RAZGLEDNICA S GORNJEG GRADA

Feminemke na Euroviziju u hrvatskim brendovima

11.05.2010 u 14:57

Bionic
Reading

Kad je grički top označio podne na Gornjem gradu, otpočelo je snimanje modne razglednice hrvatskih predstavnica za pjesmu Eurovizije

Glavni krivac za ovogodišnji stajling naših predstavnica na izboru za pjesmu Eurovizije je Alma Premerl Zoko, autorica knjige Modni almanah, koja je za djevojke odabrala haljine DAM-a (inače hrvatskog brenda koji je donedavno radio za poznatu talijansku modnu kuću Missoni), cipele Mr.Joseph, jakne Lergis, minice i traperice Amadeuspleteninu Davor te torbe Galko.

'Ideja nam je bila, u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom, promoviranje isključivo hrvatskih brendova. Kad je uopće počela priča o tome što će djevojke nositi u neformalnim situacijama, želja je bila da ne nose Diesel, Replay ili neke druge, kad već imamo hrvatske proizvode. Zašto bi Malta ili neka druga zemlja slala svoje predstavnike u autohtonim proizvodima, a Hrvatska ne', otkrila nam je stilistica.

Na upit kako im se sviđaju dnevni stajlinzi, Neda Pamela Nika uglas su odgovorile da su oduševljene.
Neda Parmać rekla je da su to zapravo sve ležerne kombinacije u kojima se svaka od njih može pronaći, dok nam je Pamela otkrila da joj se sviđaju pletene haljine: 'Super su mi ove haljinice, a i kožna jakna mi je baš trebala, iako moram priznati da su mi najdraže torbe Galko koje sve izgledaju kao popularne birkinice.'

Dok je za neformalni stajling djevojaka zadužena Alma Premerl Zoko, za sam su nastup naše predstavnice odabrale unikatne kreacije dizajnerice Gordane Zučić.