S novim Doblom Fiat je, kako se čini, odlučio preuzeti lidersku poziciju u segmentu lakih gospodarskih vozila i putničkih kombija. Doblo stiže sredinom iduće godine, a nudit će se u dvije karoserijske izvedbe – za petero i za sedmero putnika
Nova generacija Dobla zasnovana je na novoj platformi, za koju u Fiatu tvrde da je najveća u klasi. 2.755 mm međuosovinskog razmaka Doblu osigurava dovoljno prostora za noge putnika, tvrde u Fiatu, te 790 litara prtljažnog obujma. U kombi verziji Doblo nudi 3,4 do 4,2 kubna metra utovarnog prostora, a nosivost mu je 1.000 kilograma.
Automobil će se po lansiranju nuditi s izborom četiri pogonske jedinice. U ponudi će biti samo jedan benzinac i tri dizelaša, što jasno stavlja naglasak na šljakersku orijentiranost Fiatovog vozila. Osnovni 1.4 benzinac razvija 95 KS, dok će se tri turbodizelaša nuditi u izvedbi sa 90, 105 i 135 KS.
Naglasak je stavljen i na ekologiju i nisku potrošnju, pa će tako svi modeli prvi put biti opremljeni tehnologijom start&stop, a u ponudi će se, također prvi put, naći i automatizirani mjenjač s dvostrukom spojkom i šest stupnjeva prijenosa. Ovaj će mjenjač biti ponuđen samo na najprestižnijem modelu.
Kupci će moći birati između nekoliko paketa opreme, a unatoč kombijevskim korijenima Doblu neće manjkati luksuza. Osim dvozonske klime u ponudi će biti i navigacijski sustavi Tom Tom, tempomat, senzori za parking i multimedijalni sustav kontrole Blue & Me koji je Fiat razvio u suradnji s Microsoftom.
Osnovni 1,3-litreni dizelaš na stotinu kilometara u kombiniranom ciklusu troši 4,8 litara prema Fiatovim podacima, a navodno s punim rezervoarom može prevaliti 1.250 kilometara.