Kapitalizam, kao i bilo što drugo, nije savršen mehanizam, no evo jednog od brojnih primjera kada nam se sviđa kako funkcionira
Novopečeni vlasnik posrnulog proizvođača hibridnih i električnih automobila Fiskera, Lu Guangiu, ujedno osnivač najvećeg kineskog dobavljača automobilskih dijelova Wanxiang Group Corp. te proizvođača baterijskih sklopova A123 Systems, upravo je objavio rat Tesla Motorsovom Elonu Musku.
‘Uložit ću svaki cent koji Wanxiang zaradi u proizvodnju električnih automobila. Potrošit ću sav novac ako treba da bih uspio ili dok Wanxiang ne bankrotira’, rekao je Guangiu Bloombergu.
Ovo je sportski duh kakav volimo vidjeti kod proizvođača, posebice kada reference govore da se Kinez ne šali. Lu Guangiu svoje poslovno carstvo započeo je baveći se mlinarstvom i servisom bicikala, a do konca prošle godine izradio je 700 električnih autobusa.
Ovaj 3,1 milijardu težak investitor ne navodi vremenski raspon tijekom kojeg planira Tesli preoteti status najnaprednijeg proizvođača električnih automobila na svijetu, no odgovorno tvrdi kako će ovaj posao, ukoliko ga on sam ne završi za vlastitog životnog vijeka, nastaviti njegovi potomci.