Ako je vjerovati napisima Autoexpressa, Fordu je dozlogrdilo tuniranje njegovog Focus RS-a. Plavi oval tržištu je odlučio ponuditi vlastitu verziju još snažnijeg – najsnažnijeg Focusa koji bi iz 2,5-litrenog peterocilindričnog benzinca trebao istiskivati 350 KS
Preinake, navodno, ne bi stale samo na motoru jer Ford planira i olakšavanje karoserije, krući ovjes, sportska sjedala i set prijemljivijih sportskih pneumatika za novu zvjerku. Sprint do stotke trebao bi trajati kraće od pet sekundi, a serijski automobil mogli bismo vidjeti već na jednom od nadolazećih autosalona.
Autoexpress ima informacije i o novoj generaciji RS-a koja će biti zasnovana na novoj globalnoj platformi Focusa. Pod poklopcem ove izvedbe trebao bi se naći novi dvolitreni Ecoboost motor s direktnim ubrizgavanjem koji bi trebao biti potpomognut elektromotorom s prijenosom okretnog momenta na stražnju osovinu. Sinergijski učinak ovakvog hibridnog sklopa tvorio bi svojevrstan integralni pogon i novom RS-u navodno omogućavao sprint do stotke za pet sekundi te maksimalnu brzinu od 250 km/h.
Zanimljivo je spomenuti da Britanci tvrde da je isti pogonski sklop Peugeot upotrijebio na svojem konceptu SR1. Da bismo dočekali istinu, morat ćemo se strpjeti još barem tri godine, no zato bi 240 KS snažni Focus Ecoboost ST trebao biti s nama za 18 mjeseci.