Tvrtka Gap svojom će kolekcijom 'Arhivsko reizdanje: devedesete' ispuniti nostalgične porive svih onih kojima nedostaju devedesete
Devedesete su 'in' u svijetu mode. Kendall Jenner i Bella Hadid vole svoje tijesne ogrlice, a modni dizajner Marc Jacobs surađuje s Frances Bean Cobain, kćerkom Courtney Love i Kurta Cobaina.
Naravno, nije lako ponovo pronaći odnaprijed naborani traper, majice kratkih rukava s malim ovratnikom ili sjajne topove kakve je nosila Kate Moss. Srećom, Gap izdaje novu kolekciju koju je nazvao 'Arhivsko reizdanje: devedesete' koja je krcata svim odjevnim predmetima koji su označili to desetljeće.
Naomi Campbell bila je lice Gapa u devedesetima, pa je novoj kolekciji pružila svoju podršku.
'Moja prva reklama za Gap u devedesetima bila je vrlo kul i vrlo lagana, no imala je osobnost. Volim to što Gap uvijek postavlja trendove i prilično je sjajno što vraćaju arhiviranu kolekciju', rekla je Naomi Campbell.
Kratka snimka 'Generation Gap' mala je oda starim reklamama tog branda. Među licima koja se u njoj mogu vidjeti su Chelsea Tyler, kćer Stevena Tylera, pjevačica Rumer Willis, kćer Demi Moore, te mnoga druga.