svi je žele

Haljina koja je spasila Victoriju Beckham: Dizajn koji savršeno prikriva trbuh razgrabio se s polica

07.11.2024 u 10:18

Bionic
Reading

Victoriji Beckham na poslovnom planu konačno dobro ide. Prodaja njezinog brenda prošle je godine porasla za 52 posto, a posao Victorie Beckham spasila je jedna haljina koju su poželje i nosile brojne slavne dame

Otkako je pokrenula istoimenu modnu marku prije 17 godina, kreacije s potpisom Victorije Beckham nosile su Kate Middleton, Meghan Markle, Lady Gaga, Kendall Jenner, Selena Gomez, Jennifer Lopez, Gal Gadot i Naomi Campbell.

Hit haljina

No, nisu slavne osobe koje su nosile njezinu odjeću prošle godine konačno izvukle brend Victorie Beckham iz minusa. Za to je zaslužna jedna haljina, specifičan i laskav dizajn koji se prodaje po cijeni od oko tisuću eura.

Prevare, škrtost i očaj: Ovo su skandali Davida i Victorije Beckham Izvor: Profimedia / Autor: Montaža: Neven Bučević

Od pjevačice do modne dizajnerice

Bivša članica grupe Spice Girls preokrenula je svoju karijeru 2008., kada je debitirala sa svojom prvom ready-to-wear kolekcijom. Kolekcija se sastojala od 10 haljina pripijenih uz tijelo, bila je predstavljena u hotelskom apartmanu u New Yorku dupkom punim modnih novinara. Prve kritike bile su uglavnom pozitivne, iako su mnogi bili pomalo skeptični po pitanju toga koliko će dugo modna industrija zadržati Victorijinu pozornost prije nego što je usmjeri negdje drugdje.

No, modna linija bivše Spice Girls nije uvijek bila uspješna - suprug David morao ju je spašavati, a 2019. je obilježila 11 uzastopnih godina gubitaka. U tjednima prije njezinog debija na Tjednu mode u Parizu 2022., njezin modni pothvat imao je dugove od 53,9 milijuna funti, piše Daily Mail.

Ali profitabilnost je bila iza ugla, dok se Victoria pripremala za svoje inauguracijsko predstavljanje u svjetskoj prijestolnici mode. Kolekcija je bila besprijekoran spoj njezine prevladavajuće senzibilnosti s nosivošću, a sastojala se od 40 lookova, uključujući besprijekorno krojena odijela, komplete, suknje i haljine. A posebnu pažnju privukla je jedna haljina.

Haljina s modne piste osvojila je ormare ljubiteljica mode

Supermodel Bella Hadid prošetala je pistom noseći papagaj zelenu, nabranu midi haljinu koja je u mjesecima nakon toga stekla kultni status – povlačeći usporedbe s kultnom bandage haljinom Hervea Legera koja je bila u vrući hit u ranim 2000-ima.

Ta dojmljiva midi haljina navodno je jedna od svakih 10 prodanih odjevnih kombinacija Victorije Beckham, što ju čini jednim od najvećih hitova bivše pjevačice koja je postala modna dizajnerica.

Victoria i David Beckham
  • Victoria i David Beckham
  • Victoria i David Beckham
  • Victoria i David Beckham
  • Victoria i David Beckham
  • Victoria i David Beckham
    +8
Victoria i David Beckham Izvor: Profimedia / Autor: Mega / BACKGRID / Backgrid USA / Profimedia

Osvrćući se na dug, zavojit i ponekad trnovit put svoje tvrtke do profitabilnosti, Victoria je za Harper's Bazaar rekla da je to 'veliko postignuće'. Victoria, koju je isti časopis proglasio poduzetnicom godine, dodala je: 'Tvrtka je prošla kroz toliko toga u posljednjih 17 godina – uspone, padove, restrukturiranje... bila je to prava avantura. Činjenica da konačno mogu reći da smo profitabilni nešto je na što sam jako ponosna, jer to nije laka industrija i postaje sve teža i teža.'

A haljina, prozvana Victorijinim 'kultnim predmetom', grabi se s polica otkako ju je Bella prvi put predstavila na pisti na Tjednu mode u Parizu 2022. Od tada su je nosili gotovo svi, od Bridgertonove zvijezde Phoebe Dynevor i supermodela Rosie Huntington-Whiteley i Kendall Jenner, do španjolske kraljice Letizije i sutkinje showa 'Britain Got Talent', Amande Holden. A nosila ju je i sama Victoria Beckham

I dok tu haljinu podjednako vole holivudske zvijezde i članice europskih kraljevskih obitelji, njena široka popularnost usko je povezana s bezvremenskom i univerzalno laskavom siluetom. Haljina, koja je, osim u mnogima omiljenoj jarko zelenoj, dostupna u raznim bojama i uzorcima, ima naboran dugi struk. Nabori i skupljena tkanina od struka do kukova jednako je laskava kao i vješta u prikrivanju kritičnih područja poput bokova i trbuščića, pri tome dodajući pokret i zanimljivost inače vrlo jednostavnoj silueti. Haljina ima drapirane rukave u obliku tulipana koji vješto prikrivaju svaku nesigurnost, a istovremeno djeluje vrlo ženstveno.

Ova nježno lepršava haljine srednje duljine, krojena je tako da se može odjenuti za razne prigode - od premijera na crvenom tepihu i kraljevskih zaruka do večere s prijateljima.

Konačno u plusu

Godine 2011. Victorijina brend koji je bio još u povojima zaradio je više od 18 milijuna eura od prodaje, no profitabilnost je ostala daleki san. U 2015. godišnji prihod se više nego udvostručio, ali su gubici tvrtke također značajno porasli jer se Victoria usredotočila na agresivno širenje.

To je označilo početak posebno izazovnog razdoblja za Victoriju i njezinu tvrtku, unatoč osiguranju ulaganja od 36 milijuna eura od Neo Investment Partnersa 2017. godine. Sljedeće godine Victoria Beckham Limited objavila je gubitak od gotovo 15 milijuna eura koji je nakon toga samo rastao, obilježavajući 11 godina uzastopnih gubitaka otkako je bivša Posh Spice postala dizajnerica.

Sjajna iskra u tom razdoblju bilo je lansiranje Victoria Beckham Beauty 2019., koja je i danas jedan od najvećih pokretača prihoda tvrtke. Revizori su 2021. upozorili na 'značajnu sumnju' u sposobnost Viktorijine modne tvrtke da nastavi s radom kada je objavljeno da je tvrtka samo nagomilala dugove

Međutim, 2019. godine kao spasitelj je uskočio njezin suprug David Beckham koji je navodno je spasio modnu marku svoje supruge gotovinskom injekcijom od gotovo 28 milijuna eura.

Do kraja 2022. Victorijino poslovanje je konačno bilo u plusu, 14 godina nakon što je bivša pop zvijezda krenula na svoj poduzetnički put. Ranije ove godine objavljeno je da su se prihodi njezinog poslovanja s modom i ljepotom više nego udvostručili, s prodajom koja je prošle godine porasla za 52 posto skočivši sa 71 milijuna eura, koliko je iznosila 2022., na oko 107 milijuna eura ove godine.