Ljubav Amerikanaca prema dizelašima u konstantnom je rastu posljednjih godina, no sporo napreduje
U Volkswagenu su stoga odlučili ove godine u Detroitu pokazati da ne moraju samo dizelaši biti štedljivi.
Koncept BlueMotion će baš kao i njegove europske varijante koristiti sijaset tehnika koje osiguravaju nižu potrošnju, no umjesto common-rail dizelaša pod poklopcem će se nalaziti 1,4-litreni turbopunjeni benzinac koji raspolaže tehnologijom gašenja dva cilindra pri nižim i konstantnim brzinama.
Ova tehnologija, uparena sa start-stopom, automatiziranim mjenjačem s dvije spojke te gumama s nižim otporom kotrljanja, trebala bi zajamčiti potrošnju goriva u kombiniranom američkom ciklusu od 5,6 litara na stotinu kilometara, što je s one strane Atlantika rezultat koji graniči s crnom magijom.
Unatoč malenoj zapremnini, 1,4-litreni benzinac neće biti preslab. Sa 150 KS i 249 Nm trebao bi osiguravati sprint do stotke za desetak sekundi te maksimalnu brzinu od oko 200 km/h.