Nakon Dree Hemingway i Alexe Chung, američki brend zaposlio je prelijepu Solange Knowles kao ambasadoricu, i to zahvaljujući hrabrom kombiniranju naizgled nespojivih komada
Početkom mjeseca američki brend Madewell objavio je da je Solange Knowles, mlađa Beyonceina sestra njihovo novo zaštitno lice za jesen/zimu 2012/2013. Tako se Solange, prema mnogima ljepša od megapopularne sestre, iz pjevačkih voda prebacila u manekenske. I to posve opravdano.
Budući da je u siječnju potpisala s agencijom Next Models, bila zaštitno lice s Beyonce za obiteljski brend House of Deréon te snimila kampanje za Rimmel i Armani Jeans, ne čudi što je sestrinski brend diva J. Crew nakon stilske ikone Alexe Chung, koja je i kreirala liniju za njih, darovao povjerenje upravo Solange.
Svoje novo lice Madewell je opisao kao 'uvijek elegantnu i stajliš', a nakon promotivnog videa konačno su tu i vizuali. Sudeći prema njima, jesen u Madewellu bit će sve samo ne tamna - moderna, mladenačka, ženstvena, puna točkica i raznih uzoraka, a modni dodaci su u prvom planu.
'Nitko ne kombinira tako dobro različite komade kao Solange. A upravo se i naša nova kampanja temelji na konceptu miksanja i kombiniranja. Primjerice, boyfriend hlače s neonskim štiklama', rekao je glasnogovornik brenda.