Iza projekta brand.o stoje splitska arhitektica Gorjana Drašković i njezin suprug, grafički dizajner iz Italije Brando Zucco, a upoznali su se na studiju u Veneciji, 2010. godine vratili u Split te su pokrenuli svoju tvrtku. Uz standardne poslove iz struke, prošle godine odvažili su se na još jedan zanimljiv pothvat koji spaja njihovu ljubav prema dizajnu interijera, fotografiji, grafici i drvu, a rezultat toga je brand.o
U potrazi ste za jedinstvenim poklonom za posebnu prigodu ili pak želite uljepšati prostor? Možda ćete nešto po svom ukusu pronaći u ponudi unikatnih predmeta koje izrađuje kreativni splitsko-talijanski dvojac.
'Moj suprug Brando Zucco je grafički dizajner iz Italije, a ja sam arhitektica iz Splita. Upoznali smo se u Veneciji, u kojoj sam ja studirala i radila te smo se 2010. godine odlučili preseliti u Split i pokrenuti vlastiti posao. Dugo smo razmišljali kako spojiti razne umjetničke tehnike kojima se svakodnevno služimo i našu kreativnost u zajednički projekt te stvoriti jedinstveni brend, a drvo kao osnovna materija omogućilo nam je da sve to povežemo u jednu cjelinu i tako je 2016. godine nastao brand.o', otkriva Gorjana Drašković za tportal.
Unikatni proizvodi za posebne prilike
Ovaj kreativni dvojac, između ostalog, bavi se izradom ekskluzivnog pisaćeg pribora od drva i akrila.
'Ideja o pisaćem priboru bila je nastavak naše kreativne priče koju smo započeli graviranjem slika i izradom fotoslika. Dakle osnovna ideja je bila stvoriti jedinstvene i unikatne proizvode za posebne prilike. U slučaju pisaćeg pribora išli smo još korak dalje u individualnosti jer su svaka kemijska olovka ili nalivpero jedinstveni i neponovljivi, kao što je i tekstura svakog drva različita. Izrađujemo ih ručno od drva i akrila nakon pomnog odabira svakog komada. U svom asortimanu imamo izbor lokalnih i svjetskih vrsta drva jer želimo ponuditi originalan i kvalitetan proizvod izrađen u Hrvatskoj te prepoznatljivog dizajna. Namijenjen je svima koji vole i cijene pisanu riječ. Kupci su nam raznih profila: poslovni ljudi, studenti, ljudi iz akademskih krugova te svi oni koji žele unikatne poklone', kaže splitska arhitektica.
Svaki se predmet izrađuje vodeći računa o najsitnijim detaljima.
'Svaki primjerak je jedinstven i neponovljiv. Mislimo da u ovom digitalnom svijetu još ima ljudi koji prepoznaju i znaju cijeniti pisanu riječ i željeli bismo im ponuditi unikatne i kvalitetne kemijske olovke, nalivpera, tehničke olovke i sl. Jedan od dražih citata nam je sigurno onaj legendarnog F. Scotta Fitzgeralda: 'Ne pišete zato što želite nešto reći, pišete zato što imate nešto reći'', kaže arhitektica.
Kako im je fotografija velika ljubav, osim izradom pribora za pisanje, Gorjana i Brando bave se graviranjem slika na drvu.
Budući da primjenjuju različite tehnike, stvaraju unikatne proizvode, a dodirivanjem slike osjeća se struktura fotografije pod prstima.
Drvo kao vječna inspiracija
'Spojili smo dizajn interijera, fotografiju i grafiku, a u drvu kao osnovnom materijalu vidjeli smo sjajnu poveznicu. Nakon dogovaranja motiva digitalno simuliramo razne tehnike i s klijentom odabiremo najbolje rješenje', kaže ona.
Ideje, otkriva, pronalaze svugdje oko sebe.
'Pratimo kako se pomalo mijenjaju navike i način života u ovom digitalnom dobu te kako se ponovno otkrivaju stare vještine poput pisanja, klasične fotografije i sl. i nastojimo to maksimalno podržati našim realizacijama. Drvo je naša inspiracija i tu smo još na početku našeg kreativnog puta', ističe ona.
Formula uspjeha: Unikat i ručni rad
Gorjana Drašković je vrlo zadovoljna reakcijama kupaca na njihove proizvode.
'Na sajmu u Slavonskom Brodu, na kojem smo prvi put prezentirali naše proizvode široj publici, reakcije su bile izvrsne. Nismo ni znali što očekivati, ali eto, ispalo je da su ljudi prepoznali unikatni pisaći pribor kao lijepu stvar. Jako su ih zanimale priče o različitim vrstama drva koje smo koristili u izradi', rekla je.
Što se tiče planova za budućnost, Gorjana i Brando namjeravaju započeti izradu predmeta za svakodnevnu upotrebu na kojima bi primijenili sličan pristup: unikat i ručni rad.
'Prioritet nam je usredotočiti se na primjenu tehnika koje već sad koristimo na nove materijale i efekte, čime bismo proširili dijapazon naših proizvoda, a time i njihovu primjenu. Svakako nam je cilj inozemno tržište i dosta radimo u tom smjeru', zaključuje.