Već neko vrijeme proizvođači poput Daimlera i Delphija rade na tehnologiji benzinskog motora koji će raditi na principu dizelskih motora, a sada im se pridružio i Hyundai
Korejci razvijaju 1.8-litreni četverocilindrični motor koji bi se koristio prednabijanjem putem turbopunjača i kompresora te direktnim ubrizgavanjem, no koji bi, umjesto svjećica, za paljenje benzinske smjese koristio temperaturu uzrokovanu višim omjerom kompresije od 14,8:1.
Drugim riječima, ovaj bi 1.8-litreni GDCI radio kao dizelaš, vrtio bi se do 5.000 okretaja i bio čak 25 posto učinkovitiji. Vjerojatno bi također i zvučao kao dizelaš te imao slično podešene prijenosne omjere mjenjača pa je na prvu teško vidjeti koje su prednosti ove tehnologije.
Naime, kompleksnija izrada najvjerojatnije će rezultirati višim troškovima za kupca, kao i manjom pouzdanošću samog motora te u konačnici skupljim servisima.
Nadajmo se da smo u krivu.