S POTPISOM GUCCIja

I nakon četiri godine ovaj remen slovi za najpoželjniji modni dodatak

23.05.2019 u 06:15

Bionic
Reading

Osim Chanelove kultne prošivene torbice 2.55 ili Hermesove birkinice, malo je modnih dodataka jednako prepoznatljivo kao logo remen s potpisom talijanske modne kuće Gucci

Dva elegantno isprepletena zlatna slova G smještena na remenu od mekane talijanske kože glavna su karakteristika remena s potpisom Guccija koji posljednjih sezona ne silazi s listi najpoželjnijih modnih dodataka.

Svake godine modna platforma Lyst analizira na stotine tisuće pretraživanja na različitim šoping stranicama i donosi nam vijesti o najvećim modnim trendovima diljem svijeta. U njihovom prvom kvartalnom izvještaju za 2019. Guccijev sad već kultni crni kožni remen zauzeo je visoko četvrto mjesto.

PREDMET ŽUDNJE

Sad je i službeno: Ove su tenisice uvjerljivo najpoželjniji modni komad u ovoj godini

Pogledaj galeriju

Njegovu višesezonsku dominaciju u svijetu modnih dodataka brojni pripisuju aktualnom kreativnom direktoru modne kuće Gucci, talijanskom dizajneru Alessandru Micheleu, koji je 2015. godine preuzimanjem navedene pozicije označio prekretnicu za ovaj kultni brend.

  • +5
Slavne dame u Guccijevim kreacijama Izvor: Profimedia / Autor: Tportal.hr/Mihaela Maras

Iako izgledom i životnim stavovima odaje dojam hipija, Michele nije nikakav diletant kada je u pitanju znanje o onome što donosi zaradu. Modni dodaci su 'krava muzara' svakog luksuznog brenda, stoga mu je kovanje karijere u Fendijevom i Guccijevom odjelu modnih dodataka bez sumnje omogućilo pogurnuti svoju šaljivu estetiku u poslovnu strategiju brendova.

Jedan od njegovih prvih poteza u modnoj kući Gucci bilo je vraćanje 'njegova grba' u znaku dvostrukog slova G u mekšoj i okruglijoj varijanti smještenoj na komadima poput torbi i odjeće, a naposljetku i remenja u debitantskoj kolekciji.

Komercijalan uspjeh Guccijeva logo remena brojni modni eksperti vide i u njegovoj cijeni. U kontekstu luksuznih modnih kolekcija upravo se remen nalazi na cjenovno pristupačnijoj strani spektra, zbog čega podjednako dobro kotira kod starijih i mlađih kupaca. U prilog njegovoj višesezonskoj popularnosti dovoljno govori i vojska slavnih obožavateljica, čija izdanja brojnim damama predstavljaju veliku modnu inspiraciju.

  • +6
Guccijev remen na slavnim ljepoticama Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Iako je klasična crna verzija Guccijeva logo remena uvjerljivo najpopularnija, talijanska modna kuća na čelu s Alessandrom Micheleom nastavlja razvijati njegov dizajn lansirajući inačice u različitim materijalima, bojama i veličinama.