Mercedes C-klasa
Izvor: Promo fotografije / Autor: mercedes
Mercedes C-klasa
Izvor: Promo fotografije / Autor: mercedes
Sve stroži propisi europskih i svjetskih zakonodavaca po pitanju emisije CO2 natjerali su i Mercedes da krene u smjeru smanjivanja motora te njihova turbopunjenja
S novom generacijom najsnažnije C-klase AMG Nijemci planiraju preskočiti čitavu generaciju. Tako novi C63 neće dobiti ni 5.5-litreni biturbo koji trenutno obavlja dužnosti pod poklopcem gotovo čitave palete vozila iz Affalterbacha, već će, kad se pojavi u prodaji iduće godine, raspolagati potpuno novim četverolitrenim motorom.
Za razliku od konkurencije u Munchenu, koja je sa V8 prešla na redni šestak u novom M3 i M4, Mercedesova će jedinica zadržati arhitekturu V8, te će također biti dopunjena parom turbopunjača. Novi motor bi navodno trebao razvijati između 450 i 500 KS te bi trebao biti uparen sa sedmerostupanjskim, a ne novim deveterostupanjskim automatikom.
Također još nije poznato hoće li najžešći 'C' koristiti isključivo stražnji pogon, integralni ili oba.
Moramo priznati da s nestrpljenjem iščekujemo više detalja o novom V8 kodne oznake M177.