Nakon što je na tržište lansirala skupocjenu torbu koja izgledom neodoljivo podsjeća na kultnu plavu torbu švedskog diva Ikee, modna kuća Balenciaga dobila je i službeni odgovor jednog od najvećih svjetskih koncerna za proizvodnju i prodaju namještaja
Na tvrdnje da Balenciagina torba od 15 tisuća kuna neodoljivo podsjeća na torbu Frakta koja košta 3,90 kuna predstavnici Ikee odlučili su odgovoriti originalnim oglasom za koji je zaslužna švedska kreativna agencija ACNE.
U tom oglasu javnosti se pokušavaju prikazati podaci o tome kako razlikovati originalnu torbu Frakta od lažne ili, u ovom slučaju, Balenciagine verzije.
'U novonastaloj situaciji želio sam djelovati što je brže moguće, stoga sam nazvao Mortena Kjaera iz kreativnog odjela Ikee kojem se predložena ideja itekako svidjela', izjavio je Johan Holmgren, kreativni direktor tvrtke zaslužne za nastajanje oglasa.
'Kada smo dobili zeleno svjetlo Ikeina kreativnog odjela, zaputili smo se u studio našeg modnog fotografa Andersa Kylberga koji je Ikeinu torbu Frakta snimio pod identičnim osvjetljenjem korištenim za snimanje Balenciagine torbe. Gotov oglas istog smo dana lansirali na sva tržišta na kojima posluje Ikea', kaže Holmgren.
Predstavnici francuske modne kuće Balenciaga tek se trebaju izjasniti o sličnosti svog proizvoda s Ikeinim o kojoj javnost ne prestaje pričati na društvenim mrežama.
Balenciagin potez kreativni direktor tvrtke ACNE smatra neočekivanim i sjajnim. 'Uistinu mi se svidjelo Balenciagino koketiranje sa značajkama Ikeine torbe. Pomislio sam zašto na njihovo koketiranje ne bismo reagirali i to smo na koncu i učinili', priznaje Holmgren.