Značka 'M' oduvijek je imala poseban značaj u BMW-ovoj nomenklaturi, međutim danas se njome kiti više modela u gami bavarskog proizvođača nego ikad prije
To neminovno dovodi do paradoksalnih situacija u kojima se, bar na prvi pogled, dva automobila iz pogona M GmbH gotovo ni po čemu bitnom ne razlikuju.
Uzmimo za primjer BMW M5 i M6. Oba se grade na istoj platformi, koriste isti motor s istim mjenjačem, pogonom i elektronikom. Tu je 560 Ks snažni biturbopunjeni V8 koji okretni moment stražnjim kotačima isporučuje putem sedmerobrzinskog automatika s dvije spojke i diferencijala s ograničenim proklizavanjem.
Oba automobila su otprilike istih dimenzija, a premda M5 ima par vrata više, od M6 je teži za tek 50-ak kilograma.
Kad se podvuče crta, u pitanju su blizanci. Dvojajčani, ali svejedno blizanci, od kojih jedan (M6) košta primjetno više.
Novinara Jethra Bovingtona iz Car and Drivera zanimalo je ima li ovaj potonji smisla u usporedbi s razvikanim M5.
Videoprilog koji donosimo u nastavku temeljito je odrađen, no na mahove se čini kao uspoređivanje krušaka i jabuka, pa nam se nekako čini da je ipak trebalo pričekati da se M6 Grand Coupe nađe u prodaji.
Pogledajte.