Model koji vrišti s najnovije H&M-ove reklame, Isabela Fontana, toliko je tamna na fotki na kojoj se sunča u badiću iz nove kolekcije, da je uznemirila liječnike
'Ovo je doista alarmantno i ako je ovako tamna koža standard za ten, neće biti dobro', rekao je dr. Ralph Braun, dermatolog iz Züricha, za 20 Minuten, što je odjek na H&M-ovu novu reklamnu kampanju.
Nećemo razbijati glavu o tome je li ten postignut u Photoshopu ili kremom za samotamnjenje, ali je činjenica da se model doima doista pretamno, odnosno, ima boju kakvu većina tipova kože uopće ne može postići.
'Mladi su ljudi povodljivi i pokušat će oponašati uzore te postići tako taman ten, a to je nemoguće', upozorava dr. Braun.
Oglasila se na to i bivša švicarska misica Amanda Ammann, koj se borila s rakom kože: 'To je sve sramotno i uvjerena sam da reklame poput ove iskrivljuju sliku stvarnosti.'
Budući da ima sve više ovisnika i ovisnica o tamnjenju kože, tzv. tanoreksičara, očigledno je došlo vrijeme da stručnjaci javno upozoravaju na opasnosti, od kojih jedna velika, skrivena, leži upravo u reklamama poput ove za H&M. Ne treba zanemariti činjenicu da je riječ o jednom od najvećih i najutjecajnijih lanaca ulične mode na svijetu.
Premda nitko ne može zabraniti slavnima da prestanu s tom neprirodnom, pretamnom (samo)promocijom vlastita tijela i stvaraju nove obrasce ljepote; ovo je mali pokušaj da se mlade barem upozori na opasnosti prekomjerna sunčanja.