Takozvane drop naušnice s potpisom Bottega Venete danas slove za jedan od najkopiranijih komada nakita na modnoj sceni
Između naušnica s dvostrukim C logom Chanela i orbite Vivienne Westwood, posljednjih sezona nemoguće je ne primijetiti mnoštvo kopija naušnica u obliku suze - minimalističkog nakita iz radionice Bottega Venete.
Planetarnom uspjehu ovih naušnica jednostavnog, a istovremeno efektnog dizajna svakako je doprinijela potpora slavnih trendseterica predvođenih Kendall Jenner. No mnogo toga može se reći o genijalnoj privlačnosti ovih naušnica.
Na pisti su se prvi put pojavile u kolekciji za sezonu jesen/zima 2022., prvoj kolekciji dizajnera Matthieu Blazyja stvorenoj za kultni talijanski brend.
Predstavio ih je na samom vrhuncu pokreta 'tihog luksuza', kroz kolekciju u kojoj su traperice i majice bez rukava izrađene od kože.
Oni koji prije nisu bili ciljani kupci i dalje su se mogli diviti estetici brenda putem Drop naušnica – ili barem biti inspirirani onim što predstavljaju.
Kako su naušnice bez logotipa utjecale na svijet nakita
Naravno, puno je ljubitelja mode poželjelo imati vlastiti par Drop naušnica nakon što su preplavile društvene mreže, a svojim dizajnom podsjećaju na glatke konture još jednog draguljarskog hita novije povijesti: amblema graha Else Peretti koji je izradila za brend Tiffany & Co. u eri ludih 70-ih.
Taj organski, skulpturalni oblik danas se realizira u srebru, zlatu, lakiranom tvrdom drvu i dragom kamenju u formi privjeska i brojnih drugih predmeta. Riječ je o silueti koja godinama kasnije nastavlja nadahnjivati nove generacije draguljara i predstavlja snažan poticaj za isticanje minimalističkog dizajna.
U razgovoru o prvoj kolekciji finog nakita Bottega Veneta koja je lansirana prošlog mjeseca, Blazy se referirao na rad poznatog rumunjskog kipara Constantina Brâncușija i varljivo lagane Drop naušnice stvorene za talijanski brend.
'Svidjela mi se posebnost njegovih predmeta, i kako bi izgledali s odjećom. Ideja iza naušnica je bila da samo zato što su velike, ne moraju biti teške. U njima se ogleda cijeli svijet, kao u kapi vode', kazao je dizajner.
Različite iteracije naušnica Drop uslijedile su od lanisranja originala uključujući, ali ne ograničavajući se na, ručno emajlirane, 18karatne pozlaćene parove od čistog srebra, lagane stilove od smole i stakla, čistog srebra, ručno emajlirane parove s degradé efektom izrađene tehnikom elektro formiranja i dvostruke naušnice s poleđinom koja mijenja izvorni oblik.
Metalni detalji koji odjekuju danas instant prepoznatljivom Drop siluetom mogu se vidjeti i u konfekcijskim linijama kuće – nedavno, stežući rame čokoladno-smeđe haljine koju je nosila Jennifer Lawrence na dodjeli nagrada Governors u Hollywoodu, što dovodi do pitanja je li silueta naušnica Drop zapravo neslužbeni logo brenda?