Ford Ka napokon je stigao i u domaće autosalone. Nasljednik popularnog Fordovog mališana iz 1996. znatno je unaprijeđen, kako vizualno, tako i tehnički
Ka je dugačak tek nešto više od 3.600 centimetara, širok 1.700 centimetara te visok 1.500 centimetara, leži na neovisnom ovjesu tipa McPherson sprijeda te torzijskoj osovini sa stabilizatorima straga.
Pokreću ga dva motora, 1.2-litreni benzinac Duratec sa 69 KS te 1.3-litreni Duratorq TDCi dizelaš sa 75 KS. Benzinac sprinta do stotke za trinaest sekundi, dostiže maksimalnu brzinu od 159 km/h te prosječno troši pet litara goriva na stotinu kilometara u kombiniranom ciklusu, tvrde u Fordu.
Isto ubrzanje do stotke dizelski model odradit će također za trinaest sekundi, postići 161 km/h maksimalne brzine te prosječno potrošiti 4,2 litre goriva na stotinu kilometara.
Ka standardno dolazi s četiri zračna jastuka, ABS-om i elektronskom raspodjelom sile kočenja.
Osnovni model u Hrvatskoj će stajati 72.000 kuna.