Ako vas je oduvijek zanimalo kako Ford izrađuje svoj sportski kompakt Focus RS i njegovu sportsku izvedenicu RS500, onda je ovo prava prilika
U kratkom, dvominutnom videoisječku može se vidjeti izrada RS-a u Fordovim njemačkim pogonima u Saarlouisu - od postavljanja elemenata karoserije do ugradnje komponenata unutrašnjosti, motora i prijenosa. U Fordu su nam odlučili pokazati i gdje dolazi do razilaženja između standardnog RS-a i modela RS500 koji je proizveden u svega 500 primjeraka i već rasprodan.
Razvijen u suradnji s genijalcima iz Revolve Technologiesa, Focus RS500 razvija 350 KS iz rednog peterocilindričnog motora zapremine dvije i pol litre te ih prenosi na prednje kotače putem ručnog šestostupanjskog mjenjača. Deklarirano ubrzanje do 100 km/h traje 5,6 sekundi, do 160 km/h 12,2 sekunde, a maksimalna brzina iznosi 265 km/h.
Završni dodir na automobilu pripada ekipi iz 3M-a koja kompletan automobil omata u mat crni vinil.