Sve popularniji japanski brend Uniqlo nezaustavljivo osvaja zahtjevno američko tržište
Uniqlo svoju odjeću bezvremenskog stila prodaje u oko 1500 trgovina diljem svijeta, a u SAD-u će se fokusirati na muške kupce. Za početak su u SAD-u otvorili oko 40 trgovina, a planiraju ih ukupno imati 1000.
Odjeća s potpisom Uniqlo oduševila je i tenisača Novaka Đokovića koji je s japanskim proizvođačem odjeće potpisao petogodišnji ugovor 2012. postavši ambasador ovog brenda.
'Uniqlo je cool brend, a dolazi iz Japana, zemlje koju jako cijenim. Za mene Uniqlo nije sportska linija nego funkcionalna odjeća, što mi je vrlo bitno jer vodim aktivan život', izjavio je tom prilikom Đoković.
Premda se većina modnih brendova usmjerila na žene koje više od muškaraca uživaju u dobrom šopingu i razgledavanju ponude u trgovinama, Uniqlo se koncentrirao na mušku populaciju.
Kako je za Business Insider objasnio Steven Sare, jedan od glavnih menadžera ovog japanskog brenda, muškarce vide ne kao sekundarnu, već primarnu ciljnu skupinu.
Uniqlo je nastao u Hiroshimi sredinom 80-ih isprva kao uniseks brend, što objašnjava jednostavan i klasičan dizajn odjeće načinjene od kvalitetnih tkanina po pristupačnim cijenama.
Prednost ovoga brenda za muške kupce je u tome što nudi mogućnost bezbroj jednostavnih odjevnih kombinacija za svaki dan. Osim toga, kad pronađu npr. majicu ili košulju koja im odgovara, mogu odmah kupiti nekoliko istih, u različitim bojama ili uzorcima. I šoping je riješen! 'Takva praktična rješenja odgovaraju muškarcima. Osim toga, odjeća Uniqlo napravljena je od vrlo kvalitetnih materijala, a po pristupačnim cijenama. Npr. pulover od kašmira u Uniqlu iznosi 89,90 dolara, a u J. Crewu 225 dolara', kaže Steven Sare.