Prisutnost lijepe žene može drastično promijeniti ponašanje muškaraca: odjednom poklanjaju novac potrebitima, žele dati krv i brinuti se o nezbrinutoj djeci. Ali samo dok ih one gledaju
Ako vaš muškarac iznenada postane galantan, pristojan i sladak, osvrnite se oko sebe i potražite objašnjenje njegova ponašanja.
Muškarci se počinju vladati bolje, pristojnije i pažljivije kada se u blizini pojavi lijepa žena. Za razliku od njih, žene imaju manju potrebu za impresioniranjem i ostaju sličnije sebi, kakav god se muškarac pojavio u njihovoj okolini.
Da bi istražili kako nazočnost 'publike' utječe na vladanje, engleski i nizozemski istraživači zatražili su od skupine muškaraca i žena da igraju računalnu igricu, a ponuđena im je mogućnost da doniraju novac u dobrotvorne svrhe kroz računalni program. Igrači su bili podijeljeni u dvije skupine. Prva je bila sama u prostoriji, a s drugom skupinom bili su atraktivan muškarac ili žena koji su promatrali igrače. Kad je promatračica bila žena, muškarci su donirali 28 posto više novca nego muškarci iz skupine koja je svoje donacije poklanjala bez publike.
Prisutnost zgodnog muškarca nije imala učinka na ispitanice: donirale su približno isti iznos bez obzira gleda li ih netko ili ne.
Istraživači su tada proveli drugi eksperiment koji se fokusirao na muškarce: ovoga puta se čin dobročinstva događao u nekoliko krugova. Kada su ih gledale zgodne žene, muškarci su postali kompetitivni i pokušali su pokazati da daju više od ostalih. Kako su krugovi odmicali, iznosi su rasli, prenosi Daily Mail
S druge strane, oni koji su igrali bez promatračica bili su uočljivo manje darežljivi. Na kraju su muškarce upitali žele li potrošiti nešto svog vremena za volontiranje u dobrotvorne svrhe. Ponovo, prisutnost žena učinila ih je boljima. Veći broj njih složio se dati krv i preuzeti brigu o nezbrinutoj djeci.
Još jedno zgodno istraživanje koje pokazuje razlike među spolovima: žene pamte samo sretne dane, dok muškarci više zlopamte. Psiholozi Sveučilišta u Montrealu pokazali su muškarcima i ženama niz fotografija, od ugodnih do uznemirujućih. Anketa koja istražuje koje su im se slike usjekle u sjećanje pokazuje da su žene upamtile lijepe prizore, a muškarci su više pamtili one neugodne.