Obline su ponovno in, a glumice poput Christine Hendricks, Scarlett Johansson i Salme Hayek povećale su prodaju odjeće koja pomaže istaknuti figuru pješčanog sata
U Velikoj Britaniji trendovi u kupovini signaliziraju da je došlo do promjene u percepciji kako bi trebala izgledati idealna žena, a porasla je prodaja odjeće koja stvara dojam figure pješčanog sata, i to za 225 posto samo u prošloj godini.
Za tu promjenu dijelom je zaslužna i crvenokosa zvijezda serije 'Momci s Madisona', ljepotica raskošnih oblina Christina Hendricks koja se nakon prošlogodišnje dodjele Emmyja sve češće nalazi pri vrhu popisa najbolje odjevenih žena.
Njezina popularnost u modu vraća stari ideal ljepote, figuru pješčanog sata i ženstvene obline kakve je imala najslavnija plavuša svih vremena, glumica Marilyn Monroe.
'Čini se da su se velike grudi, široki bokovi i uski struk vratili u modu. Vraćamo se u doba kad su žene izgledale poput Ave Gardner, Jane Russell i Rite Hayworth. To je, naravno, loša vijest za izrazito mršave modele, ali fantastična za prosječne žene koje imaju puniju figuru', rekla je glasnogovornica odjevnog lanca Debenhams.
No, možda celebritiji samo slijede trendove, a ne predvode ih jer je dokazano da se definicija ženstvenosti ciklički mijenja. Stručnjaci kažu da su tijela žena koja su slikari koristili kao modele za svoja djela u zadnja dva stoljeća varirali od punije do mršavije figure, smjenjujući se svakih 50 do 60 godina.
Mršavice bile popularne još od 1960-ih godina, što znači da se možda nalazimo na rubu prijelaza u novo doba u kojem će ponovno vladati ženstvene obline.
U Debenhamsu očekuju da će se nastaviti rast prodaje uskih, sakoa i suknji koji prate liniju tijela i haljina bez naramenica. Veste s dubokim V izrezima i uske bluze također se vraćaju u modu, no taj trend zahtijeva i nešto ulaganja u donje rublje koje treba skriti sve nezgodne izbočine.