Karl Lagerfeld toliko je fasciniran 'masovnim tržištem' da je odlučio napraviti velik iskorak od odjeće koju dizajnira za Chanel i Fendi te će početi dizajnirati za mase
Njemački modni kreator Karl Lagerfeld odlučio je unijeti živost u svoje kolekcije te će na proljeće izdati novu liniju pret-a-portera 'masstige' (spoj riječi 'masa' i 'prestiž') za široku publiku, koja će se prodavati na internetu, objavila je njegova tvrtka.
'Elitizam masa je već dugo moj san. Mislim da mi je gotovo bio zadatak napraviti to s mojim imenom', tvrdi kreator u priopćenju svoje tvrtke.
U tijeku su pregovori oko distribucije i proizvodnje te nove linije koja bi se mogla pojaviti već u sezoni jesen-zima 2011/12, piše u priopćenju.
Lagerfeld, već dugo fasciniran 'masovnim tržištem', napravit će velik iskorak od odjeće koju dizajnira za Chanel te luksuznog krzna za Fendi.
Godine 2004. Lagerfeld se već okušao u pret-a-porteru za široke mase kreirajući tridesetak modela za švedski odjevni lanac H&M, što je izazvalo gužve u redovima za blagajne.