Više od 2.000 kravata s potpisom Croata, koje su bile izložene u hrvatskom paviljonu na izložbi u Šangaju, Kinezi su pokupovali u svega par dana. Ne krijući ugodno iznenađenje, iz Croate su nam otkrili da su poslali novu pošiljku, a u pripremi je i - treća
'Neočekivan uspjeh prodaje naših kravata u Kini potaknuo nas je da posao prilagodimo novonastaloj situaciji, pojačamo proizvodnju odnosno nabavu te što brže šaljemo nove pošiljke, jer su naše kravate tamo smještene u posebnoj vitrini, i to jedna po jedna. Kad se proda i samo jedna kravata, to mjesto zjapi prazno, zato je vrlo bitno da se odmah nadomjesti novom', za tportal.hr je rekla Sabina Prpić, direktorica marketinga tog brenda.
Osim najfinijih svilenih kravata, čija je cijena u Kini približno jednako cijenama u Hrvatskoj, Croata je izložio i modne dodatke u koži i svili. Svileni ženski rupci, ali i kožni novčanici, također se dobro prodaju.
Kravate poslane u Kinu uglavnom su s motivom glagoljice, pletera i drugih elemenata hrvatske kulturne i prirodne baštine.
Predstavnici Nacionalnog odbora Hrvatske za EXPO 2010 poručuju su Kinezi fascinirani upravo otkrićem Hrvatske kao domovine kravate.