Karla
Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo
Karla
Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo
KARLINA 'SOBA S POGLEDOM'
Elegantna, urbana, chic ili ležerna, zaljubljenice u modu jako dobro znaju da niti jedna kombinacija nije potpuna bez pravih cipela i torbe. Nova Karlina kampanja 'Soba s pogledom' uvodi nas u prestižni svijet obuće i modnih dodataka poznatih svjetskih brendova
Kroz tri teme 'Metalic', 'Mariner' i 'Crveni spektar' predstavljeni su ključni komadi obuće i modnih dodataka iz kolekcija koji čine samo dio ponude Karla prodavaonica.
'Metalic' je najvažnija modna priča ove sezone. Pete su prije svega 'chunky', dok su torbice minimalističke. Sandale, cipele i torbice u metalic nijansama koje se protežu od zlatne preko srebrne do brončane, daju dodatni naglasak modnim detaljima čineći ih statement komadima.
Plava boja apsolutni je trend ove sezone, stoga je druga tema posvećena 'Mariner' odnosu gdje se uz bijelu i plavu provlači i nešto crne i zlatne. Cipele su prilagođene dugim šetnjama pri visokim temperaturama te su funkcionalno riješene s različitim 'dekolteima' koji smjelo pokazuju žensko stopalo, a za one stidljive - dekolte je presvučen mrežicom.
Treća tema donosi šarenilo proljeća u svoj njegovoj ljepoti te predstavlja proslavu ljepote boja crvenog spektra. Budite smjeli i upustite se u avanturu kombiniranjem roze, narančaste i crvene boje i kreirajte vlastitu jedinstvenu modnu priču. Uz jedan šareni dodatak, koji je inspiriran faunom džungle, u trenu ćete postati amazonka na vrućem gradskom asfaltu.
Kampanju za proljeće i ljeto 2016. godine pod nazivom 'Soba s pogledom'najvećeg domaćeg lanca luksuzne obuće i modnih dodataka 'Karla'potpisuju dugogodišnji suradnici branda, Borut Mihalić i fotograf MladenŠarić.