Tinejdžeri su posljednjih godina postali najveći potrošači parfema, a sad im počinju konkurirati tweenageri. Tko su sad pak oni? Otkrijte
Suvremena generacija tinejdžera ima kupovnu moć kakvu nikada u povijesti nije imala nijedna generacija prije njih. Tu je činjenicu među prvima počela eksploatirati parfemska industrija lansiravši prije desetak godina 'prigodni' trend celeb-parfema. Tinejdžerima je imponiralo što mirišu poput svoje glazbene, glumačke ili manekenske zvijezde, a što je najvažnije, takvi su im mirisi bili cjenovno pristupačni.
Bistri kakvi jesu, tinejdžeri su vrlo brzo pokazali da nisu samo utjecajni u potrošačkom smislu nego i da imaju sofisticiraniji ukusu od svojih prethodnika. Tako da su i prestižne parfemske kuće počele lansirati mirise koji su koncepcijski bliski njihovom ukusu. Kako bi im se približili cijenom, smanjili su veličinu pakiranja. Kao primjer, dovoljno je navesti upravo lansirani triptih Cacharelovi hit-mirisa – Noa, Amor Amor i Scarlet – u limitiranom ljetnom izdanju Garden i u minipakiranju od 25 mililitara za 199 kuna.
Inovativni brendovi na američkom i zapadnoeuropskom tržištu polako napuštaju 'tradicionalne' reklamne kampanje i počinju sve više koristiti Internet, mobitelske aplikacije i videoigrice kao novu oglašivačku platformu za direktnu komunikaciju sa svojom ciljnom publikom.
Kako se tinejdžerima smatraju dečki i cure od 13 do 19 godina starosti, njihovi nešto mlađi 'kolege', koji imaju između 10 i 13 godina, lifestyle industrija detektirala je kao novu 'metu' velikih potrošača i prozvala ih – tweenagerima. Generaciju još zahtjevnijih i informiranijih potrošača sociolozi opisuju kao 'djecu koja sve mlađa postaju starijima, odnosno zrelijima'. U bliskoj budućnosti bit će zanimljivo promatrati na koje će sve načine ugledne parfemske kuće pokušati privući generaciju koju donedavno nije ni percipirala. U Izlogu pogledajte koji se teen-mirisi mogu naći na našem tržištu.