Novo istraživanje pokazalo je da velik broj muškaraca uopće nema ideju što pokloniti partnerici za nadolazeći Božić, a znanstvenici su otkrili i da nemaju pojma koju veličinu grudnjaka i haljine nosi njihova partnerica, koji joj je omiljeni parfem, a neki čak ne znaju njezin datum rođenja
Novo istraživanje pokazalo je da 39 posto muškaraca ne zna koju veličinu grudnjaka nosi njihova supruga, 23 posto ne zna njezin konfekcijski broj, a 12 posto ne zna čak ni njezin datum rođenja.
Istraživanje je isto tako otkrilo da 34 posto muškaraca nema pojma koji je omiljeni parfem njihove partnerice, a 24 posto ne zna koji modni brend preferira. 11 posto muškaraca ne zna koja je prirodna boja kose njihovih supruga, a šokantan podatak je i da čak 10 posto muškaraca ne zna čime se bave njihove supruge.
Istraživanjem koje je proveo beauty brend Superdrug također je otkriveno da je čak 40 posto parova prekinulo zbog muškaraca koji o svojim partnericama nisu znali važne stvari.
'Rezultati ovog istraživanja su poprilično alarmantni. Postoje neke stvari koje bi muškarci ipak trebali znati o svojim partnericama, posebice stvari kao što su boja očiju i prirodna boja kose. Može se razumjeti to da muškarci ne znaju broj mobitela svoje partnerice napamet, no činjenica da ne znaju koji parfem koristi pomalo je tužna. Božićni pokloni često rastuže žene jer imaju osjećaj da su u vezi sa strancem, a ne s čovjekom koji ih poznaje', kaže Gemma Mason, marketinška menadžerica u Superdrugu.
Osim što ne znaju koji broj grudnjaka i haljine nose njihove partnerice, 28 posto muškaraca ne zna u koju je školu išla njihova bolja polovica. 20 posto muškaraca čak ne zna ime najbolje prijateljice svoje partnerice, a trećina ispitanih muškaraca priznala je da se ne može sjetiti dana kada su upoznali svoju partnericu.
Iako priznaju da o svojim partnericama ne znaju jako puno stvari, velik broj muškaraca priznaje da one o njima zasigurno znaju baš sve, piše Daily Mail