Unatoč recesiji i preporukama o stezanju remena, žene se ne daju, već i dalje jednako troše na kozmetiku i šminku
Bez obzira na krizu, žene žele lijepo izgledati pa zbog toga ne žale potrošiti novac na kupnju kozmetičkih proizvoda i šminke. Prema istraživanju provedenom u Velikoj Britaniji, žene u toj državi svakog mjeseca potroše više od milijardu funti na sadržaj kozmetičke torbice. Taj podatak ide u prilog takozvanom 'lipstick-efektu', prema kojem se žene u vrijeme krize dotjeruju još i više da bi očuvale samopouzdanje.
Na vrh liste najvažnijih kozmetičkih proizvoda 62 posto ispitanih žena stavilo je maskaru, koju smatraju neophodnom, dok za 38 posto žena ruž za usne ima isti 'nužni' status. Puder je pak najvažnijim proglasilo 37 posto ispitanica.
Istraživanje koje je na tisuću žena proveo kozmetički div Avon pokazalo je i da na kozmetiku najviše troše žene u dobi od 25 do 34 godine. Njihova kozmetička torbica vrijedna je 71 funtu (610 kuna), a prosječna torbica sadrži vrijednosti u visini 57 funti (490 kuna).
'Žene kad se osjećaju loše, žele izgledati bolje. Zato idu na frizuru, manikuru ili si kupuju novu šminku. To je uobičajeni fenomen. To će im pomoći da se odmah osjećaju barem malo bolje, no psiholozi upozoravaju da je to samo privremeno. To ne rješava probleme, ali im pomaže na kraći rok', objasnio je za Daily Mail Cary Cooper, profesor psihologije na Sveučilištu Lancaster.