Noble Panacea predvodnik je tihog luksuza u niši skupocjene kozmetike. Iza njenih proizvoda stoji nobelovac Sir Fraser Stoddart koji je napravio formulu 200% uspješniju od svih ostalih na tržištu
U svijetu luksuzne kozmetike, teško ćete pronaći kvalitetnije proizvode od onih s potpisom brenda Noble Panacea. Razlog je jednostavan - iza njihove skupocjene formule glavom i bradom stoji Nobelom nagrađeni Sir Fraser Stoddart koji je skincare rutinu odveo na sasvim novu razinu.
Riječ je o brendu novijeg vijeka, lansiranog 2019. godine u Metropolitan Museum of Art u New Yorku, lokaciji pomno odabranoj s idejom alegorije kiparske vještine koju predstavlja molekularna tehnologija koja je sama srž Noble Panacee.
'Naši proizvodi su ekološki prihvatljivi, izrađeni i pospješeni vrlo sofisticiranim procesom u malim serijama. Za izradu konačne formulacije može biti potrebno tri tjedna. Ova zanatska vještina, zajedno s preciznim odabirom i kapsuliranjem aktivnih sastojaka, ima za cilj dati neviđene rezultate bez bilo kakvih štetnih sastojaka ili mogućnosti iritacije', rekao je Sir Fraser Stoddart, osnivač i predsjednik uprave brenda Noble Panacea na njenom predstavljanju.
No putovanje Noble Panacee započelo je mnogo godina ranije: na ruralnoj farmi upravo s mladim Sir Fraserom Stoddartom, znanstvenikom koji je rano naučio da ključ inovacije leži u kreativnosti i odvažnosti da snove provedete u djelo. Riječ je o jednom od najcjenjenijih znanstvenika današnjice, čiji je životni doprinos kemiji okrnunjen mnogim prestižnim nagradama i priznanjima svjetskih čelnika, uključujući Vitešku titulu od kraljice Elizabete II. 2006., Svjetsku nagradu za znanost Albert Einstein 2007. i dobivanje Nobelove nagrade za kemiju 2016.
Čarobna formula OSMV - Organic Super Molecular Vessel
Njegova predanost dobrobiti čovječanstva i inovaciji dovela je do otkrića Organic Super Molecular Vessel tehnologije, jezgre proizvoda Noble Panacea, stvorene da u konačnici osnaži žene u prihvaćanju svoje autentične ljepote.
Dobitna formula 200% snažnija
'Organic Super Molecular Vessel (OSMV) povećava učinkovitost proizvoda Noble Panacea do deset puta, proširujući njegova regenerativna i ljekovita svojstva aktivnih sastojaka', rekao je Sir Fraser Stoddart.
Ova jedinstvena formula omogućuje upijanje aktivnog sastojka više od 200% naspram drugih proizvoda na tržištu, zahvaljujući činjenici da je svaki OSMV 10 tisuća puta manji od stanice kože.
S obzirom na to da ne dolazi do unakrsne interakcije sastojaka, ne dolazi niti do degradacije sastojaka, iritacije na koži, nedostatka rezultata ili pada u kvalitete formulacije. Slična formula trenutno nije dostupna na tržištu.
'Tajna naše formule jest u sposobnosti da otpusti prave molekule i proteine aktivnih sastojaka u pravo vrijeme. Uz to, naši proizvodu mogu imati tako visok postotak L-askorbinske kiseline (20% vitamina C) jer smo je u mogućnosti inkapsulirati i mikrodozirati, tako da ne osjećate iritaciju kada nanesete booster', pojasnila je izvršna direktorica Celine Talabaza.
'Sposobnost formule OSMV da sačuva i zaštiti aktivne sastojke na molekularnoj razini omogućuje kombiniranje više sastojaka bez unakrsne interakcije, koje se zatim mogu programirati za precizno, kontrolirano otpuštanje sastojaka izravno u stanice gdje se u potpunosti oslobađa njihova moć', stoji u opisu brenda uz dodatak:
'Zanemarivanje dobrobiti često je uzrok bolesti. Naši proizvodi osmišljeni su za podizanje raspoloženja dok istovremeno pomlađuju, čuvaju i poboljšavaju zdravlje i sjaj kože s neusporedivom učinkovitošću. Naš cilj je osnažiti žene da prihvate svoju autentičnu prirodnu ljepotu za potpuni izraz sebe – kako bi se u konačnici osjećale sjajno u vlastitoj koži', misao je vodilja ovog brenda koji je predvodnik tzv. tihog luksuza u svijetu kozmetike.
'Bez okrutnosti, bez glutena i mirisa'
Iz brenda Noble Panacea naglašavaju kako njihovi proizvodi dolaze bez parabena, silikona, mineralnog ulja, ftalata, petrolatuma, formaldehida, kokamida DEA, propilen glikola, triklosana, miristil miristata, GMO-a, nitrata, SLS & SLES, umjetnih bojila, sintetičkih mirisa, eteričnih ulja, parafina, alkohola, sastojaka životinjskog podrijetla porijekla, PEG i EDTA.
Luksuzni proizvodi za one s najdubljim džepom
'Našim klijentima nije problem riskirati s nečim novim i primjenjivati kozmetiku na drugačiji način. Ključ je u komuniciranju naše formule koja se zasniva na tehnologiji koja u potpunosti mijenja viziju kozmetike kakvu smo imali u prošlosti. Dovoljno je da netko jednom krene konzumirati naše proizvode da bi postao toliko entuzijastičan da nas preporuči većem broju ljudi', pojasnila je izvršna direktorica brenda Celine Talabaza pa pojasnila strategiju rasta:
'Orijentirani smo na organski rast i polako se širimo svijetom. Glavni laboratorij nalazi se u Kaliforniji odakle smo lansirali dvije kolekcije, no već imamo razvijeno tržište u Ujedinjenom Kraljevstvu, Francuskoj, Njemačkoj, Švicarskoj, Hong Kongu i Ujedinjenim Arapskim Emiratima.'
Kada je riječ o proizvodima, oni su podijeljeni u četiri kategorije: The Elemental, The Brilliant, The Absolute i The Exceptional.
Jedinstveno pakiranje u vrećice
Postoji i promišljen razlog iza jedinstvenog pakiranja proizvoda Noble Panacea, malih vrećica koje donose jednu po jednu dozu dnevne njege za kožu.
'Stavljanje sastojaka u staklenku moglo bi ih ugroziti svjetlošću, bakterijama, zrakom i trenjem', naglašava Céline, pojašnjavajući kako se visokokvalitetni aktivni sastojci mogu razgraditi ako nisu pravilno pohranjeni, ugrožavajući kvalitetu njege kože.
Prije svega, tu je kolekcija Elemental koja sadrži proizvode namijenjene čišćenju kože i pripremi za optimalno nanošenje krema i seruma. Zamišljena je kao osnova beauty rutine, a sadrži proizvode po cijena od 126 do čak 622 eura.
Linija Brilliant sadrži formulacije usmjerene na zaštitu kože i sprječavanje znakova starenja, a obično se preporučuje demografskoj skupini koja tek počinje primjećivati pojavu sitnih bora te traži zaštitu i prevenciju.
'Primarno koristimo prirodne sastojke, iako ih nadopunjujemo sintetikom kada je učinkovitija — na primjer, retinolom i određenim peptidima', objašnjava Talabaza.
S druge strane, linija Absolute sadrži snažne sastojke hvaljene zbog svoje sposobnosti da ciljano djeluju na naprednije znakove starenja. Radi se o visokoučinkovitom retinolu za poticanje proizvodnje kolagena i elastina za učvršćivanje i zatezanje kože, a sve po paprenim cijenama od 217 do 382 eura.
Naposljetku, kolekcija Exceptional, koja je lansirana ranije ove godine, sadrži visoko ciljane proizvode koji se bave vrlo specifičnim problemima kože i dizajnirani su za korištenje kao dodatakdnevnoj skincare rutini prema potrebi. Debitantski proizvod, Chronobiology Sleep Mask, na primjer, kalibriran je za rad u tandemu s prirodnim procesima regeneracije i popravljanja kože tijekom noći, obećavajući trenutno podizanje kože i obnavljanje kad je to najpotrebnije. No, u skladu s visokom kvalitetom ide i visoka cijena pa za pakiranje od samo osam vrećica treba izdvojiti 340 eura.
Kada je riječ o rasprostranjenosti proizvoda, brend se nalazi u fazi pozicioniranja na tržište, a izvršna direktorica procjenjuje kako je prema rejtingu smješten negdje između ustaljenih kompanija kao što su La Mer i La Prairie te novijih brendova na tržištu poput Badera, Dr. Barbare Sturm i Susanne Kaufmann.
Ipak, činjenica jest kako baš niti jedna kompanija ne nudi proizvode temeljene na molekularnoj tehnologiji s potpisom nobelovca te snažne orijentiranosti na održivost i društvenu angažiranost.
Posvećenost osnaživanju žena i brizi o okoliši
Naime, osim što proizvodi vrhunsku kozmetiku, Noble Panacea također iskazuje duboku predanost osnaživanju žena, što čine kroz suradnje s ranim organizacijama posvećenim ženskim pravima.
Ključna je 'Girl Up', organizacija posvećena unapređenju vještina, prava i mogućnosti djevojčica posvuda u svijetu. U Hong Kongu tvrtka surađuje s 'Inspiring Girls Hong Kong', dobrotvornom organizacijom koja se fokusira na obrazovanje i osnaživanje djevojaka u dobi od 14 do 16 godina u lokalnoj zajednici.
Uz to, Noble Panacea je aktivna i u području održive proizvodnje te svoje kupce poziva da vrate prazna pakiranja kako bi ih reciklirali.
'Pridržavajući se 12 načela zelene kemije u svakoj fazi procesa proizvodnje, Noble Panacea predana je održivosti i s ponosom najavljuje nacionalni program recikliranja u partnerstvu s međunarodnom tvrtkom za recikliranje TerraCycle. U nastojanju da se postigne globalna predanost tvrtke Noble Panacea održivijoj budućnosti, potrošači se pozivaju da svoje prazne paketiće dnevne doze pošalju natrag tvrtki putem besplatnih unaprijed plaćenih omotnica za dostavu. Otpad će zatim reciklirati TerraCycle i preusmjeriti ga s odlagališta', naglašavaju iz brenda.
Bez influencerica
S obzirom na to da je riječ o brendu tihog luksuza, ne postoji težnja ka stvaranju popularnosti putem društvenih mreža pa su se, umjesto angažiranju influencerica, okrenuli angažmanu prepoznatljivih lica koja odišu sofisticiranošću i otmjenim ukusom.
S obzirom na to, globalna ambasadorica je britanska glumica Jodie Comer (najpoznatija po ulozi u seriji 'Killing Eve'), dok je 54-godišnji bivši supermodel Christy Turlington upravo imenovana novim 'Fundamental Changemaker in Residence' zaštitinim licem.
'Panacea je grčka božica – jedinstvena jer je bila žena posvećena brizi o čovječanstvu. Ona sadrži bit misije Sir Frasera: pružanje univerzalnog lijeka, promicanje važnosti uloge žena i želja za primjenom znanosti u korist svakodnevne upotrebe', govori Talabaza i zaključuje:
'Ime Noble Panacea teško je zaboraviti, baš kao i njenu moćnu, znanstveno utemeljenu formulu. Jednostavno ga ne možete zamijeniti s drugim brendom.'