JASNA BILUŠIĆ:

'Ljepota je prirodan izgled i zdrava koža'

09.03.2012 u 12:18

Bionic
Reading

Vichy, vodeća dermokozmetička marka u svijetu, na regionalnoj je konferenciji za medije, koja se održala u srijedu 7. ožujka u prestižnoj lokaciji hotela Antiq Palace, premijerno predstavila svoju najnoviju inovaciju pod nazivom Idealia

Radi se o proizvodu koji predstavlja novo razdoblje u njezi kože i lica - razdoblju zdrave kože bez bora, znakova umora i sjaja odnosno idealnoj koži bez nedostataka. U isto vrijeme, Vichy je okupljenima predstavio novog brand ambasadora kroz prepoznatljivo grafičko obilježje slova V koje za cilj ima dodatno osnažiti misiju Vichyja u jasnom komuniciranju temeljnih vrijednosti brenda kao što su vizija, vitalnost, senzualnost marki i proizvoda koji nadanjuju mušakrce i žene širom svijeta.

Dario Scaglia, menadžer L'oreal Active cosmeticsa, tom prilikom govorio je o vlastitim idealima ljepote: 'Nakon više od 20 godina rada u L'Oréalu, vjerujem da je ideal ljepote relativan i jedinstven za svakoga ponaosob. Smatram kako je jedan od ideala ženske ljepote zapravo univerzalni san o idealnoj koži. Da biste to postigli, potrebno je kontinuirano raditi na dnevnoj rutini ljepote.'

Dr. med. Nevia Delalle, spec. dermatolologije i venerologije, o idealnoj koži i njegi:
'Idealna koža mora imati dobar tonus, mora biti sjajna i mora biti izjednačenog pigmenta. Svakoj dobi možemo i moramo odabrati idealan preparat koji je za našu kožu Delalle je istaknula kako je izuzetno važno da krema bude odabrana prema tipu kože te dodala: 'Ono što je još važnije to je tekstura same kreme. U ovisnosti o tome kakva je tekstura na taj način će se i aktivni sastojci, koji su sadržani u kremi, moći transdermalno prenijeti u samu kožu.'

Na regionalnoj konferenciji sudjelovali su i predstavnici medija iz Hrvatske, Slovenije i Srbije, koji su imali priliku na vlastitoj koži isprobati novo Vichyjevo revolucionarno otkriće. Gosti iz inozemstva bili su oduševljeni Ljubljanom - gradom domaćinom prvog međunarodnog događaja tvrtke Vichy. O vlastitim idealima kao i idealima ljepote govorile su poznate javne osobe iz Slovenije, Hrvatske i Srbije istovremeno predstavljeni kao ambasadori za 2012. godinu.

Tako je Milana Vlaović, skladateljica, spisateljica i kolumnistica komentirala kako za idealnu ljepotu kože nisu važne godine, već je važno da koža odiše nečim izvornim. Vlaović je također dodala kako je koža na određeni način naša identifikacija te izjavila: 'Onako kao što smo je tretirali, onako kako smo živjeli – ona nam to vraća.' Jasna Bilušić, također jedna od osmero ambasadora brenda tvrtke Vichy te kazališna glumica i jazz pjevačica izjavila je kako lijepim smatra prirodan izgled i zdravlje kojim koža odiše te naglasila: 'Ljepota je po meni prirodna pa makar netko bio, krajnje nesavršen.'