Nakon Louis Vuittona, na ljestvici najluksuznijih brendova na svijetu slijede Hermès i Gucci, a prvi se put u top 10 našao britanski Burberry, objavila je ugledna financijska agencija Millward Brown Optimor
Louis Vuitton druge je godine zaredom najluksuzniji brend na svijetu, pokazalo je istraživanje ugledne financijske agencije Millward Brown Optimor. Tvrtka je procijenjena na čak 24,3 milijarde dolara, čime se praktički vratila na vrijednost prije recesije. U tome im je, kažu u agenciji, znatno pomogla procjena kako se trebaju fokusirati na azijsko tržište, gladno luksuza i sve veće platežne moći, a sigurno nisu odmogle fantastične kolekcije Marca Jacobsa, njihova glavnog dizajnera. U Millward Brownu kažu kako su iznimno optimistični te kako se čini da je kriza prevladana.
Čini se kako je honorar od 10 milijuna dolara Angelini Jolie da reklamira LV za njih prava sitnica.
Pogledajte rang ljestvicu najluksuznijih brendova današnjice i koliko vrijede:
1. Louis Vuitton - 24,3 milijarde dolara (porast 23% u odnosu na godinu ranije)
2. Hermès - 11,9 milijardi dolara (porast 41%)
3. Gucci - 7,4 milijardi dolara (pad 2%)
4. Chanel - 6,8 milijardi dolara (porast 23%)
5. Cartier - 5,3 milijardi dolara (porast 34%)
6. Rolex - 5,2 milijardi dolara (porast 11%)
7. Henessy - 4,9 milijarde dolara (pad 7%)
8. Moët & Chandon - 4,5 milijarde dolara (porast 7%)
9. Fendi - 3,4 milijarde dolara (porast 7%)
10. Burberry - prvi put na listi (porast vrijednosti za 86%)