Borbeni zrakoplov F22-Raptor koristi 1,7 milijuna linija softverskog koda, dok će Boeingov nadolazeći putnički mlažnjak 787 Dreamliner koristiti njih 6,5 milijuna, no to je sve dječja igra za količinu softvera koju koriste novi automobili
'Moderna luksuzna vozila vjerojatno koriste oko 100 milijuna linija softverskog koda, koje procesiraju stotine mikročipova raspoređene po cijelom automobilu', objasnio je IEEE Spectrumu profesor Manfred Broy s tehničkog sveučilišta u SAD-u.
Primjerice, jedan od najnaprednijih luksuznih automobila – Mercedesova S-klasa samo za audiosustav i navigaciju koristi barem 20 milijuna linija koda, dok automobil raspolaže s više procesorske moći od putničkog zrakoplova Airbus A380.
Svake godine automobilima je potrebno sve više upravljačkog softvera kako bi funkcionirali sustavi poput adaptivnog tempomata, aktivnih šasija ili pak senzora za olakšano parkiranje.
Ovo povećanje u softveru ipak ne prolazi potpuno bezbolno. Naime, što je više linija softverskog koda, to je veća mogućnost nastanka bugova. Prema istraživanju koji je IBM proveo 2005, gotovo 50 posto troškova garancija otpadalo je na probleme sa softverom i elektronikom, što je proizvođače koštalo 350 dolara po svakom proizvedenom vozilu.
To ne znači da će budućnosti proizvođači odustati od problematične elektronike, naprotiv, sustavi u dolasku poput komunikacije između automobila Car2Car kojom će dva vozila moći međusobno prenositi informacije o prometnim nesrećama, gužvama u prometu ili pak naglom kočenju zahtijevat će krcanje automobila do 300 milijuna linija softverskog koda.