Taijanski brend luksuzne obuće Golden Goose prošle godine imao je rekordne prihode i osjetan rast u popularnosti, a sada stiže novo širenje asortimana
Talijanski brend Golden Goose dugo je bio orijentiran primarno na proizvodnju i prodaju luksuznih tenisica, a sada su najavili proširenje asortimana i na prodaju drugih modela obuće.
Prošle godine zabilježili su rast od čak 30% te vjeruju kako će im upravo odluka o proširenju donijeti još veći profit i rast popularnosti.
'I dalje ćemo raditi na inovacijama u aktualnoj ponudi tenisica koje ostaju naš primaran proizvod, no uskoro planiramo lansiranja malo drugačijeg asortimana', rekao je izvršni direktor Golden Goosea Silvio Campara.
Prepoznatljiv logo petokrake zvjezdice proteklih godina mogli smo vidjeti i na odjeći i modnim dodacima, s posebnim naglaskom na proizvode od kože.
Zasluge za prihod koji je u 2022. godini premašio 500 milijuna dolara najviše idu zbog rasta popularnosti na američkom tržištu, a novi rast očekuju i uslijed otvaranja novih 20 trgovina u svijetu.
'Uspjeh koji smo ostvarili u prošloj godini sada želimo nadmašiti i zbog toga smo spremni na lansiranje novih proizvoda', zaključio je Campara i ostavio nas u iščekivanju novih komada ovog luksuznog talijanskog brenda.