Ljubavna priča koju je ove godine na jedinstven način predstavila Jana kroz svoj projekt 'Voda s porukom ljubavi' osvojila je Hrvatsku i regiju, a nisu joj odoljeli ni članovi žirija međunarodnog festivala kreativnosti Cannes Lions
Prvi puta je jedna hrvatska kampanja ušla u finale ovog prestižnog natjecanja, a s obzirom na plemenitu poruku ljubavi i sve dosad viđeno, Malena i Klepetan te Jana i njihova ključna poruka 'samo ljubav' mogli bi im donijeti i glavnu nagradu.
Video naziva 'Wining of love', realiziran u sklopu projekta 'Voda s porukom ljubavi', ušao je u finale Branded Content & Visual Storytelling Live Broadcast/Live Streaming među pedesetak radova pristiglih iz cijele regije i čak 45.000 radova iz cijelog svijeta.
Cannes Lions najrelevantniji je festival za oglašavanje na svijetu, često nazivan i Oscar za reklame, a postavlja trendove koji se prate i kopiraju u svijetu u idućih desetak godina.
S obzirom na važnost festivala i njegov utjecaj na marketinšku i reklamnu industriju, ulazak u finale je respektabilan uspjeh. Može li priča o bezgraničnoj ljubavi postati prvi hrvatski osvajač prestižnog Lava, koji dobivaju pobjednici ovog festivala, saznat će se u subotu kada će žiri i službeno proglasiti pobjednike.