Luksuzno malezijsko ljetovalište došlo je na ideju da svojim gostima daruje besplatno noćenje u slučaju kiše pa je pokrenuta promotivna kampanja 'Svi vole kišu'
Ljetovalište Tanjog, u vlasništvu grupacije YTL Hotels, na istočnoj malezijskoj obali, pokreće kampanju uoči kišnog razdoblja koje traje od prosinca do veljače.
'Naš promotivni paket pokazuje da svaki oblak ima svoju vedru stranu. Šanse za pljusak su velike, a velike su i vaše šanse za besplatnim noćenjem', kazala je Sarah Cairns, potpredsjednica marketinškog odjela YTL-a.
Da bi bili 'u igri', gosti moraju rezervirati barem tri dana, tj. dva noćenja u Tanjogu, po cijeni od 710 američkih dolara za puni pansion.
Promotivna kampanja YTL-a usmjerena je na pozicioniranje grupacije u Aziji koja planira otvoriti i hotele u St. Tropezu, Borneu, Japanu i Los Angelesu.