Očekivanja od hiperautomobila uvijek su velika, a prostor za pogrešku tako malen. Možda su zato u McLarenu odlučili držati podatke o P1 u tajnosti. Dok se ne popuni lista narudžbi
S isporukom prvog modela u Wokingu su odlučili prekinuti šutnju koja, kako stvari stoje, doista nije bila potrebna jer nasljednik legendarnog F1 barem na papiru to uistinu jest.
Sprint do 100 km/h traje 2,8 sekundi, do 200 km/h 6,8 sekundi, a do 300 km/h P1 će stići čak 5,5 sekundi prije od F1 - za samo 16,5 sekundi. Četvrt milje ovaj će automobil oguliti za 9,8 sekundi, te pritom dosegnuti 245 km/h, dok je maksimalna brzina elektronski ograničena na 350 km/h.
Od sirovih podataka o ubrzanju jedino su impresivniji oni o zaustavljanju. Keramičke kočnice P1 će usporiti sa 100 km/h za 2,9 sekundi odnosno unutar 30 metara! Za obračunavanje sa 200 km/h trebat će 4,5 sekundi i 116 metara, a s 300 km/h - 6,2 sekunde i 246 metara.
Naposljetku 3,8-litreni V8 u kombinaciji s elektromotorom prevaljuje stotinu kilometara uz potrošnju ide tek 8,3 litre u kombiniranom europskom ciklusu i emisiju CO2 manju od 200 grama po kilometru. Štoviše, prvih 11 km može prevaliti i isključivo na električnu energiju.
Prvi model koji je napustio pogone u Wokingu obojan je u vulkanski žuto i isporučen anonimnom Britancu. McLarenu je sad preostalo proizvesti još 374 primjeraka.