Sean McGirr prethodno je radio u tvrtkama Dries van Noten, Burberry i Uniqlo, no usprkos kvalitetnom CV-u, malo tko je očekivao njegovo imenovanje za kreativnog direktora Alexander McQueena
Nakon što je 2010. godine preminuo Alexander McQueen, vođenje luksuznog brenda preuzela je Sarah Burton, a 13 godina kasnije, jedna od najcjenjenijih pozicija u svijetu mode pripala je mladom Seanu McGirru.
Do promjene je došlo nakon što je Burton u nedjelju održala posljednju reviju, a sve je obznanjeno iz Keringa, krovne kuće koja je vlasnik McQueena. Zanimljivo, novi kreativni direktor brenda još je jedno manje poznato ime, baš kao što je nekoć bila Sarah, koja je postala glavna dizajnerica s insajderske pozicije.
McGirr je rođeni Irac, a karijeru je izgradio u Londonu, gdje je 'nabildao' impresivan CV. Diplomirao je sveučilištu Central Saint Martins te radio u JW Andersonu, gdje je nadgledao izradu konačnih proizvoda.
Također je radio u tvrtkama Dries van Noten, Burberry i Uniqlo, u kojem je surađivao s Christopheom Lemaireom. Prije dizajniranja, McGirr je radio kao stilist u Tokiju i Parizu.
'Drago nam je što možemo poželjeti dobrodošlicu Seánu McGirru kao kreativnom direktoru', rekao je izvršni direktor brenda, Gianfilippo Testa, i dodao:
'Svojim iskustvom, osobnošću i kreativnom energijom, on će Alexanderu McQueenu donijeti moćan kreativni izričaj, dok će se istovremeno oslanjati na njegovu jedinstvenu baštinu.'
Ova objava dolazi nakon tjedana nagađanja o tome tko će preuzeti toliko željenu ulogu. Zvjezdana modna imena koja su navodno razmatrana uključuju talijanskog dizajnera Riccarda Tiscija, koji je prethodno proveo desetljeće u Givenchyju prije nego što je preuzeo kormilo u Burberryju.
Međutim, McGirrovo imenovanje slijedi obrazac koji postaje sve uobičajeniji u luksuznim kućama s brendovima koji promiču postojeće vlastite talente ili traže manje razvikane talente iz drugih kuća.
Burtonov odlazak dolazi usred šireg restrukturiranja Keringa, koji također posjeduje Balenciagu, Gucci, Saint Laurent i Bottega Venetu. Izvori kažu da je McQueenova prodaja nakon snažnog rasta prije 2020. u posljednje vrijeme u osjetnom padu te upravo u McGirru vide osobu koja će ih vratiti među najpoželjnije brendove.