Globalna pandemija itekako je utjecala i na potrošačke navike kupaca, a kako je rad od kuće za mnoge postao svakodnevica, u porastu je popularnost udobnih odjevnih komada
Od pojave koronavirusa mnogo se toga promijenilo u našim životnim navikama pa su mnogi zaposlenici čiji je posao prebačen u tzv. kućne urede, poslovnu eleganciju vrlo brzo zamijenili stajlinzima za po doma poput udobnih trenirki ili tajica.
Sportska odjeća bilježi veliki uzlet posljednjih nekoliko godina, no zbog globalne pandemije komadi za slobodno vrijeme i boravak kod kuće postali su najtraženiji.
Dakako, potrebe kupaca su se itekako izmijenile pa su u mjesecima koji su iza nas mnogi najradije kupovali odjeću i obuću za slobodno vrijeme pa ne čudi da su neki sportski brendovi poput Nikea čiji je model tenisica Air Max postao apsolutni hit, doživjeli veliki procvat.
Zanimljivo je kako je nedavno istraživanje pokazalo i kako je u SAD-u primijećen porast prodaje sportske odjeće i to hlača za jogu.
Tijekom trajanja karantene, zaposlenici su svoje štikle i cipele na petu uspješno zamijenili popularnim modelima za home office poput natikača Birkenstock koje su u globalnoj pandemiji također postale još traženije, što je potvrdila i najpoznatija globalna tražilica na svijetu, Lyst.
Osim toga, zaljubljenice u modu su puno manje kupovale čipkasto donje rublje te su se više usredotočile na udobnije modele poput pamučnih gaćica visokoga struka u bijeloj ili sivoj boji, tzv. bapski modeli.
To potvrđuje i podatak kako je pretraživanje na svjetskoj razini kad se radi o donjem rublju koje garantira visoku udobnost u porastu. Prošloga mjeseca zaljubljenice u modu su čak 33 posto više pretraživale udobne modele gaćica u bijeloj ili boji kože. Najpopularniji komadi bili su oni s potpisom poznatih brendova Calvin Klein, Spanx, Skin ili Hanro.
Kako su mnoge kompanije poput npr. Googlea najavile da će njihovi zaposlenici nastaviti s radom od kuće i iduće godine, za očekivati je da će se ovaj trend popularnosti sportske odjeće i dalje nastaviti.