Modne profesionalke mudro se koriste modnim dodacima kako bi podignule svoje stajlinge. Osim cipelama i nakitom, navedeno prvenstveno postižu torbama. Iz modne kuće Alaïa stiže model koji osvaja izgledom koliko i cijenom
Kada je Alessandro Michele na modnoj reviji Gucci Aria u travnju 2021. slavio 100. obljetnicu kuće, jedna je torba privukla posebnu pozornost - anatomsko srce puno kamenčića koje se pojavilo kao simbol romantizma. Dodatak u obliku srca nedugo zatim masovno je viđan na modnim pistama.
U proljeće 2022. Chanel je predstavio svoje pastelne prošivene torbe na preklop u obliku srca. Zatim i Vivienne Westwood, Coperni, Saint Laurent, GCDS… Modne kuće i brendovi u skladu su s ovim trendom koji se proširio društvenim mrežama. Dokaz za to je najnovija objava nove francuske ikone stila Tine Kunakey.
Na odmoru na Copacabani u Brazilu podijelila je look za proslavu Nove godine sa suprugom Vincentom Casselom i dizajnerom Simonom Porteom Jacquemusom, između ostalih. Besprijekorno heklan, bijeli komplet s raširenim nogavicama začinila je dozom crvene - torbicom u obliku srca.
Ovaj model stiže s potpisom brenda Alaïa, a osim poznate Francuskinje, osvojio je brojne druge ljubiteljice mode. Po cijeni od 790 eura jedna je od pristupačnijih torbica s dizajnerskim potpisom, a osim u crvenoj boji, moguće ju je nabaviti i u crnoj, kakvu je isfurala Selena Gomez.
Slavna brineta s njom je viđena prošle godine u francuskoj prijestolnici u sklopu promocije njezinog kozmetičkog brenda Rare Beauty.