Glavna direktorica prodaje poznate modne trgovine Net-a-Porter, Elizabeth von der Goltz, otkrila je koji su modni komadi bili najprodavaniji u godini na zalasku
'Godine 2018. uspjeli smo prodati preko tisuću modela Guccijeve 'GG Marmont' torbe', otkrila je direktorica prodaje najpoznatije modne trgovine Net-a-Porter.
Kako ističu iz američkog magazina InStyle, ovaj podatak nikoga nije iznenadio jer je riječ o dizajnerskoj torbici koju u vlastitoj kolekciji imaju najutjecajnije modne blogerice današnjice, kao i poznate dame poput glumice Tracee Ellis Ross i članice klana Kardashian, Kendall Jenner.
Ono što ju čini toliko popularnom, između ostalog, je činjenica da dolazi u različitim bojama, tkaninama i cijeni, ovisno o veličini.
Osim Guccijeve torbe iz ponude modne trgovine Net-a-Porter, ove je godine ženske kupce uspjela potpuno osvojiti torba od rafije s kožnim detaljima koju je na modnoj sceni predstavio brend Loewe.
Kada je riječ o obući, pletene salonke od slame s potpisom brenda Souliers Martinez činile su gotovo 80 posto prodaje kada su prvi put uvrštene u ponudu trgovine, zbog čega direktorica Net-a-Portera zaključuje kako su ove godine svi gajili veliku opsesiju prema modnim dodacima i obuću stvorenoj od prirodnih, slamnatih materijala.
'Imali smo čast da postanemo prva trgovina u kojoj su se mogle pronaći kožne 'Bare' sandale brenda The Row koje su se uspjele rasprodati u dva tjedna, a do danas imamo veliki problem s držanjem ovih sandala na zalihama', ističe Elizabeth von der Goltz.
Po pitanju nakita, najprodavaniji predmet u ovoj godini postale su ogrlice od školjki brenda Tohum sa 800 komada prodanih u ovoj godini na stranici Net-a-Portera.
Najpopularniji odjevni komad u ovoj poznatoj modnoj trgovini postao je kombinezon brenda Oresund Iris koji se ove godine uspio rasprodati u dva dana od lansiranja.
'