Latino diva Jennifer Lopez već je mnogo puta pokazala da ima ‘nos za biznis’. Posljednjih nekoliko godina reda uspjehe na svim životnim poljima. Ne prestaju joj pljuštati glumačke ponude, glazbeno je na vrhuncu karijere, a sada se odlučila okušati i u modnim vodama
Glumica i pjevačica Jennifer Lopez na tržište je izbacila dugo planiranu kolekciju ženskih cipela, čiju je reklamnu kampanju snimila sama kao zaštitno lice iste.
Zanosna Njujorčanka za sve je ljubitelje štikli pripremila različite izazovne modele za proljeće-ljeto, a cijene se kreću od 59 do 189 dolara.
Cipele su dostupne u svim DSW trgovinama kao i na njihovim online prodajnim kanalima.
‘Doma sam i na sigurnom, ali evo nešto što bi vas u ovoj cijeloj situaciji moglo razveseliti.. Jako sam ponosna na svoju novu kolekciju obuće’, napisala je Lopez u objavi na Instagramu.
Isto tako za američke je medije kazala: ‘Ovom kolekcijom donosimo dašak uličnog stila grada koji predstavlja New York, neki stari holivudski glamur Los Angelesa i životopisnost Miamija’.